مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند این احتمال را که بالگرد این رژیم توسط یک حمله سایبری سقوط کرده باشد، رد نمی‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، سخنگوی نظامیان رژیم صهیونیستی پس از سقوط بالگردی که شب گذشته در بندر حیفا اعلام شد، گفت که تحقیقات در خصوص این اتفاق در جریان است و این امکان که ممکن است بالگرد بر اثر یک حمله سایبری سقوط کرده باشد را رد نمی‌کنند.

این مقام صهیونیست ادعا کرد که شاهدان عینی یک گلوله آتش را در هوا مشاهده کردند به همین دلیل مشخص نیست که سقوط بالگرد به چه دلیلی بوده است. خطای فنی و انسانی نیز می‌تواند از احتمالات باشد.

شب گذشته رسانه‌های صهیونیستی از سقوط یک بالگرد متعلق به نظامیان این رژیم و زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها و سرنشینان آن خبر دادند.

تاکنون رژیم صهیونیستی بار‌ها مورد حمله سایبری قرار گرفته و در یکی از بزرگترین این حمله‌ها که گروهی با نام «عصای موسی» آن را طرح‌ریزی کرده بود اطلاعات حساسی از صهیونیست‌ها و نظامیان آن‌ها منتشر شد که شامل لیست اطلاعات شخصی صد‌ها نظامی این رژیم از جمله اسامی، تحصیلات و موقعیت این سربازان بوده است.

پس از آن مقامات صهیونیست اعلام کردند که چندین شرکت مهندسی این رژیم هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفته و هکر‌ها موفق به سرقت اطلاعات آن‌ها شدند. همچنین گروه هکری عصای موسی اعلام کرد در حمله سایبری خود، به فایل تصاویر ۳ بعدی از تمام مناطق اشغالی دست یافته است.

در همین راستا منابع مطلع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم به طور روزانه هدف حملات سایبری قرار می‌گیرد و گروهی از نظامیان این رژیم با همتایان آمریکایی خود در خاک آمریکا یک تمرین برگزار کردند تا بتوانند با حملات سایبری مقابله کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار