رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهدای مقیسه در سبزوار تکمیل و احداث شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد- عليرضا مسلم گفت: تکمیل زیرساخت‌های حوزه سلامت و رفع نیاز‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های تحت پوشش جزء برنامه‌های اولویت دار دانشگاه بوده که با حمایت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهدای مقیسه در زیربنایی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و محل زیست پزشک و ساختمان اورژانس این مرکز با هزینه عمرانی و تجهیزاتی بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت و خیر نیک اندیش احداث و به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی صدخرو در زیربنایی به مساحت ۵۰۰متر مربع ازدیگر پروژه‌های بهداشتی دانشگاه درشهرستان داورزن بود که با هزینه عمرانی و تجهیزاتی بالغ بر۴۲ میلیارد ریال اوایل دی ماه جاری به بهره برداری رسید.

به گفته وی طرح توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی با امکانات بستری داورزن با راه اندازی بخش رادیولوژی و توسعه واحد دندانپزشکی و تکیمل مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ریوند با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه‌های اولویت دار امسال در حوزه سلامت داورزن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: امسال شاهد کمک ۱۲ میلیارد ریالی یک خیر سلامت از اهالی داورزن به حوزه سلامت این شهرستان بودیم که از محل کمک این نیکوکار مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهدای مقیسه تکمیل و احداث شد.


انتهای پیام// ح. ک.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار