کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روند دمای هوا در استان تا پایان هفته کاهشی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که وزش باد‌های شمالی روی دریا تا پایان پنجشنبه ادامه دارد. بنابراین در این مدت سواحل استان در بیشتر ساعات مواج خواهد بود.

او گفت: پیش بینی می‌شود دمای هوا در استان تا پایان هفته روند کاهشی داشته باشد.

به گفته این کارشناس هواشناسی، در شبانه روزگذشته بندر امام حسن با  ۹ و دیر کنگان و عسلویه  با ۲۵ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را گزارش کرده‌اند.

انصاری همچنین آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی از نقاط وقوع پدیده مه و امروز روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرد.

او گفت: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در نوار ساحلی استان ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی گاهی ۱۸ تا ۵۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


به گفته کارشناس هواشناسی بوشهر، ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۳ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۱۸، جزر دوم ساعت ۱۴:۰۹ و مد دوم ساعت ۲۰:۵۸ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.