سردار فدوی گفت:سیاست‌های آمریکا در منطقه شکست خورده است و دشمن از جبهه حق وحشت دارد و سنگرهای خود را از ترس مکتب حاج قاسم و جبهه مقاومت با فضاحت رها و فرار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - دریادار پاسدار علی فدوی در جمع پاسداران سپاه استان سمنان به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در ۴۳ سال اخیر همواره در برابر ملت ایران شکست خورده‌اند.

این در حالی است که از نظر تجهیزات و بودجه، توان نظامی آمریکا و همپیمانانش نه تنها با جمهوری اسلامی بلکه با هیچ کشور دیگری در دنیا قابل مقایسه نیست.

بودجه نظامی آمریکا ۸۰۰ میلیارد دلار است، اما براساس اعلام نهاد‌های رسمی، مجموع هزینه‌کرد کشورمان در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۹.۳ میلیارد دلار بود.

 این نصرت الهی بود که سبب شد دست با این همه هزینه و امکانات دنیوی همواره در برابر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران شکست بخورد.

آمریکایی‌ها به غلط خود را ابرقدرت معرفی کردند؛ اما در برابر جبهه حق انقلاب مجبور به فرار شده‌اند.

سیاست‌های آمریکا در منطقه شکست خورده است و دشمن از جبهه حق وحشت دارد و سنگر‌های خود را از ترس مکتب حاج قاسم و جبهه مقاومت یکی پس از دیگری با فضاحت رها و فرار می‌کند.

شهادت بزرگمردی همچون سردار سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران  است و شهید سلیمانی تمام توان خود را برای حفظ انقلاب و آرمان‌های والای آن صرف کرد.

حاج قاسم سلیمانی همواره در میدان جنگ در خط مقدم نبرد بود و این سردار پرافتخار جهان اسلام در شرایط سخت و میدان مبارزه با دشمنان پیشقدم بود و همین امر سبب شده بود که نیرو‌ها به دنبال فرمانده خود می‌رفتند و به او عشق می‌ورزیدند.

مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است و وعده خداوند حتمی است و حزب خدا همواره برابر دشمنان پیروز میدان است و این موهبت الهی را ما در طول ۴۳ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد با گوشت و پوست خود لمس کرده‌ایم.

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سردار سلیمانی ، معظم له فرموده‌اند «شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی‌تر است» و همگان به حقیقت دیدند که میلیون‌ها نفر چگونه به یاد شهید سلیمانی به خیابان‌ها آمدند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.