۲۵ هزار و ۴۶۹ تماس از ابتدای امسال تاکنون با خط مشاوره ۱۴۸۰ وابسته بهزیستی قزوین به ثبت رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: خط مشاوره ۱۴۸۰ در راستای برطرف کردن نیاز‌های فوری تماس گیرندگان راه اندازی و براساس کارشناسی‌های انجام شده است که باعث تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۴۶۹ تماس از ابتدای امسال تاکنون با خط مشاوره به ثبت رسیده است، افزود: در این تماس مشاور کمک می‌کند تا تماس گیرنده نیاز‌های خود را مشخص کرده و در ادامه بتواند راه حلی برای مسائل خود پیدا کند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: براساس تجربه‌های ثبت شده در این سامانه مشاوران توانایی تصمیم گیری را در افراد تماس گیرنده تسهیل می‌کنند و بدین وسیله آن‌ها می‌توانند با سرعت بیشتری مشکلات خود را برطرف کنند.

وارثی اضافه کرد: این خط از هشت صبح تا ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل، خدمات مشاوره‌ای به تماس گیرندگان در حوزه‌های مختلف فردی، خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، اعتیاد و کرونا ارائه می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: براساس کارشناسی‌های انجام شده موضوعات مربوط به کرونا در صدر تماس‌های مردم استان قزوین با این سامانه قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.