چمران گفت: تلاش می کنیم درختان قطع نشوند و مردم هم ساخت و ساز موردنیاز خود را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان- مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: برنامه ما این است که میزان فضای سبز شهر اضافه شود، درختان قطع نشوند و مردم هم ساخت و ساز موردنیاز خود را داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: جهت بررسی بهتر باغات در صحن شورا، نظرات افراد مختلف ازجمله اعضای شورای پیشین و کارشناسان را در این خصوص کسب کردیم.

به گفته چمران موضوع فریزشدن تعدادی املاک در شهر تهران بسیار مهم است، طبیعی است که هر ساختمانی مقررات خاص خودش را دارد و برای تعداد طبقات هم شرایطی حاکم است، اما برخی از ساختمان‌ها و احداث ان‌ها مربوط به موضوعات امنیتی است.

رییس شورای شهر تهران گفت: ما همیشه با شهرداری همکاری داشتیم و تلاش مان هم افرایش ان بوده است و به همکاران توصیه می‌کنیم که این املاک ریزدانه از صاحبشان خردیداری شود تا مشکلاتی رخ ندهد.

در دوره پیشین شورای شهر تهران، افشین حبیب زاده معاون نظارت شورا در این باره گفته بود که شهرداری تهران باید نسبت به این املاک فریزشده ورود کند این سازمان همچنین باید نسبت به تسویه‌حساب با املاک موجود در طرح‌ها و یا نسبت به خرید آن‌ها هم اقدام کند.


اعضای شورای شهر تهران تکلیف باغ و غیرباغ بودن چند پلاک ثبتی را در جلسات گذشته شورای شهر تهران بررسی کردند که رئیس شورا معتقد است که به روش کنونی شاهد هستیم که ساخت و ساز انجام نمی‌شود، اما فضای سبز هم توسعه نمی‌یابد.

تعدادی از اعضای شورای شهر تهران معتقدند روند بررسی باغ یا غیر باغ بودن پلاک‌های ثبتی در صحن علنی شورا باید تغییراتی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، باغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۵ دی ۱۴۰۰
دروغ میگن اول به بهانه پارک میگیرن بعد توش ساختمون سازی میکنن و چمن مصنوعی میزنن میدن اجاره
آخرین اخبار