شهردار شهرکرد گفت: با توجه به اینکه رضایت کافی از عملکرد پیمانکاران وجود ندارد بنابراین می‌طلبد نظارت معاونین، مدیران و روسای سازمان‌ها بر عملکرد آن‌ها تشدید شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پیمانکاران شهرداری با بیان اینکه مدیر شهری باید بر مجموعه و بر شهر تسلط کافی داشته باشد گفت: مدیران باید نسبت به مشکلات شهر اشرافیت کامل داشته باشند تا بتوانند با کار تخصصی، همفکری و تعامل به پیشرفت و توسعه شهر کمک کنند.

پیمانکاران حتی در نبود ناظران و مدیران شهرداری وظیفه خود را باید به نحو شایسته انجام دهند.


بیشتر بخوانید


از عملکرد پیمانکاران به اندازه کافی رضایت ندارم و باید نظارت بر عملکرد پیمانکاران افزایش یابد.

اگر پیمانکاران قصد ادامه همکاری با شهرداری را داشته باشند باید نسبت به ارتقاء کیفیت کار خود اقدامات لازم را انجام دهند.

شهروندان بدانند که برای حل مشکلات شهری تمام توانمان را به‌کار خواهیم گرفت و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، اما تلاش‌مان در چارچوب قانون است.

با توجه به اینکه دوماه تا پایان سال باقی مانده است تلاش‌مان بر این است که در آستانه سال جدید شاهد شهری با نشاط و پویاتر باشیم که در صورت همکاری و مشارکت شهروندان قول مساعد می‌دهم تحولات خوبی را در شهر شاهد باشیم.

مطالبات پیمانکاران حجمی قریب به ۳ ماه معوق شده است

یوسف صادقی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران حجمی قریب به ۳ ماه معوق شده است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش درآمد‌های شهرداری، می‌طلبد پیمانکاران همکاری لازم را با مدیریت شهری جهت پرداخت حقوقات خود داشته باشند.

افت قیمت مناقصات به دلیل رقابت، نباید سبب کاهش کیفیت خدمات‌دهی و حتی باعث تعویق در پرداخت حقوق کارگران شود.

در ادامه پیمانکاران با بیان دیدگاه‌های خود تاکید داشتند که استاندارد خاصی برای حداقل سقف قرارداد‌ها تعیین تا کیفیت کار آسیب نبیند و حق و حقوقات کارگران خدوم کاملا پرداخت شود.

در این نشست پیمانکاران همچنین خدمات شهری از پرداخت رفاهیات به کارگران خدمات شهری تقدیر کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار