نماینده ولی فقیه در استان با خانواده های شهید بادپا و سلطانی دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان به همراه مدیر کل سازمان تبلیغات استان کرمان، نماینده مردم سیرجان درمجلس ورئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شهیدحاج حسین بادپا و شهید مجید سلطانی دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: شهید سلیمانی یکی از ویژگی‌های بارزش این بود که به خانواده شهدا سرکشی می‌کردسرکشی به خانواده شهدا دو زاویه دارد یکی از زاویه‌های آن این است که برای خود فردی که سرکشی می‌کند یک انرژی دارد و وارد کلاس درس معنوی می‌شود زاویه دوم خانواده خود شهید مورد تکریم است بار معنویی بالایی دارد، چون به یک چیزی که ارزش بالایی دارد توجه می‌شود لذا شهید سلیمانی یکی از ویژگی‌های بارزش رسیدگی و سرکشی به خانواده شهدا به خصوص خانواده شهدا بود و امیدواریم این سیره حسنه ادامه پیدا کند.

شهید حاج حسین بادپا در نیمه اردیبهشت ۱۳۴۸در شهرستان رفسنجان به دنیا آمده ودر تاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ در درعا، سوریه به مقام شهادت نائل شد و جز شهدای جاویدالاثر است .

شهید مجید سلطانی در۲۰شهریور ۱۳۴۸ در کرمان به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳۸۱/۱۱/۳۰شب عید غدیر در کوه‌های سیرچ به مقام شهادت نائل آمد و مزار شهید  درگلزار شهدای کرمان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.