مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: شخصیت والا و هیبت و شکوه سردار قاسم سلیمانی سبب رعب و وحشت دشمنان شده و شخصیت والا و هیبت شهید سلیمانی زبانزد خاص و عام بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، مهدی فعال در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع اشنویه گفت: راه و رسم سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب الگوی همه آزادیخواهان جهان و به ویژه جبهه مقاومت شده است.

او می‌گوید: مکتب حاج قاسم حکایت از درون مایه شناختی و حوزه جهان بینی عمیق وی دارد که توانسته است در جهان به عنوان یک الگو و مکتب معرفی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: مجاهدت خالصانه و مبارزه خستگی ناپذیر با داعش و تروریست‌های تکفیری و شهادت مظلومانه او «مکتب سلیمانی» را به جهان معرفی و موجب نفوذ اندیشه و آرمان‌های بلند او شد.

فعال، با بیان اینکه سردار سلیمانی حلقه ارتباطی مردم و مسوولان بود که هرگز خود را از مردم جدا ندانست، گفت: حضور وی در عرصه‌های مختلف از جمله حوادثی همانند سیل و زلزله در ببن مردم، وی را از یک شخصیت ملی و نظامی به یک شخصیت ملی و اسطوره جاودان تبدیل کرد.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی به عنوان مرد میدان شناخته می‌شود، گفت: اقدامات و هیبت سردار سلیمانی در تمامی کشور‌ها شناخته شده و از وی به عنوان شهید قدس نام برده می‌شود.

به گفته فعال: سردار سلیمانی به آنچه که می‌گفت عمل می‌کرد و با روحیه جهادی در مسیر رشد و توسعه جبهه مقاومت ثابت قدم بود و همین ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی بود که باعث ماندگاری وی در دل‌ها شده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.