فرمانده نظامی کشور گفت:هزاران کیلومتر جلوتر از مرز‌های ما جنگیدن ثمره امنیت است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گردهمایی فرزندان شهدا امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران،  قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ،مسئولان استانی و خانواده شهدا در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

سردار اشتری فرمانده نظامی کشور در این مراسم با تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: گزارش زیبایی را فرمانده سپاه کرمان از اقدامات صورت گرفته در کرمان ارائه کردند که خداقوت می گوییم به کسانی که در کرمان میزبان این شهید بزرگوار بودند و اجر شما با این شهدا بودند.

به گفته او همه کشور امروز و در این روز‌ها حال و هوای شهدا را دارد و به یاد این شهید بزرگوار در اقصا نقاط کشور و کشور‌های مسلمان به یاد این شهید و همه یاران شهیدشان مراسم برگزار می‌شود و حال و هوای کشور هم به خاطر فاطمیه و سالگرد حاج قاسم رنگ و بوی خدا و شهدایی شده است.

سردار اشتری گفت: شهید سلیمانی هم در دوران حیات پرخیر و برکتشان باعث خیر و برکت و افتخار برای مردم بودند و هم بعد از شهادتشان. شهید سلیمانی در دوران ساله مجاهدت خودش در کوران دفاع مقدس و در حوزه نظم و امنیت و ماموریت‌هایی که در کشور داشتند و بعد از دفاع مقدس در دفاع از مظلومان و حرمین کار‌های بزرگی را انجام دادند.

او می گوید: مدافعان حرم که حاج قاسم سید و سالار آن‌ها است با قردت و تدبیر و برنامه ریزی حاج قاسم فرمانده دلاوری که توانست با غده رسوخ کرده بود در کشور‌های اسلامی مبارزه کند گرو‌ههای تکفیری و سلفی و در راس آن‌ها داعش که علیه اسلام با حمایت آمریکا و صهیونیستی با تمام تلاش خواستند امنیت کشور‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی را به مخاطره بیندازند، اما با لطف خدا و عنایت اهل بیت و فرماندهی با تدبیر حاج قاسم توطئه خنثی شد.

سردار اشتری گفت: هزاران کیلومتر جلوتر از مرز‌های ما جنگیدن ثمره امنیت است و امروز امنیت و آرامش و ثبات به برکت خون شهدای ما  و رهنمود‌های رهبری است.

به گفته فرمانده نظامی کشورمان ، در خیلی از کشور‌هایی که ظلم بیداد می‌کرد و گروه تروریستی با هدایت آمریکا جنایت می‌کردند خیلی از آزادی خواهان قصد با مقابله با این دشمن را داشتند، اما نمی‌توانستد وحدت کلمه بین جبهه مقاومت را حاج قاسم را داشت و قدرت سارماندهی و بسیج مردمی را داشت و با اخلاص این مرد بزرگ و مجاهدت در جبهه مقاومت پیروزی از آن آزادی خواهان بود.

او گفت: سردار سلیمانی متعلق به تمام آزادی خواهان بود و امروز شیعه و سنی و غیر مسلمانان و آنان که آزاده و مخالف تروریست و هر دین و آیینی دارند به حاج قاسم حترام می‌گذارند، زیرا او در مکتب عاشورا و رهبری قرار داشت.

به گفته او در ایام اربعین کسانی که در راه نجف و کربلا می‌روند مسلمان و غیر مسلمان هستند و مکتب مکتب انسان سازی است و حاج قاسم سردار عاشورایی است ،اینکه امروز محبوب قلوب، چون تبعیت از امام حسین کرد و گفت ما ملت امام حسینیم.

او اظهار داشت: به فرموده رهبری دشمن بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی بیشتر هراسان است و حاج قاسم قبل از شهادن و بعد از شهادت متفاوت است و رمز موفقیت او به فرموده رهبری صدق و اخلاص او بود.

سردار اشتری گفت: یکی از صفات بارز او عشق و غلاقه به فرزندان شهدا بود او که آمریکا و دشمنان و در جبهه حضور می‌یافت دشمن می‌ترسید و وقتی می‌فهمید می‌گفت شکست می‌خورد و رزمنده‌ها روحیه می‌گرفتند و دشمن ذلیل می‌شد این حاج قاسم با این عزت در مقابل فرزندان شهدا زانو می‌زند.

به گفته او ، تواضع حاج قاسم زبانزد خاص و عام در برابر مردم و از هر قشری می‌خواستند باشند و تواضع و مردم داری از ویژگی‌های او بودند.، ولایت مداری او از ویژگی بارز حاج قاسم بود.

فرمانده انتظامی کشورمان می گوید: رمز موفقیت حاج قاسم در جبه های داخلی و خارجی ولایت مداری و اثر پذیری نفوذ کلام او به خاطر راضی بودن رهبری و دوست داشتن او بود .

او اظهار داشت: شهدای ما ثابت کردند پیرو ولی خودشان هستند و در وصیت نامه خودشان به این موضوع اشاره کردند و در آمار به دست آمده بیش از ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصد و بعضا چند بار توصیه به حمایت از رهبری و ولایت تاکید کردند .

سردار اشتری گفت: ما از مکتب حاج قاسم درس بگیریم و از منویات رهبری پیروی کنیم. هر مسئولی از این موضوع پیروی نکرد مورد نفرت قرار گرفت و این نسخه شفا بخشی است که حاج قاسم برای ما نوشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.