جشنواره فرامرزی "مطبوعات و پایگاه‌های خبری" با حضور استان‌های نوار مرزی شمال غرب و غرب کشور و استان‌های مرزی دو کشور عراق و ترکیه ۱۰ اسفندماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وحید نیشابوری دبیر جشنواره فرامرزی "مطبوعات و پایگاه‌های خبری" امروز (۱۳ دی) در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، از این جشنواره به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی در استان یاد کرد و گفت : وسعت این جشنواره به حدی است که برگزاری آن به تنهایی از عهده و توان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان خارج است و باید سایر دستگاه‌های استان در این زمینه همکاری کنند.

استاندار کرمانشاه ریاست این ستاد را برعهده دارد.

 ۱۸ دستگاه مربوطه در استان در این ستاد عویت دارد همکاری همه این دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره الزامی است.

 این جشنواره هزینه بالایی برای برگزاری نیاز دارد در حال حاضر ۲۰۰ میلیون تومان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده ایم.

 قرار است اعتباراتی هم از سوی استان تامین شود و با رایزنی‌های صورت گرفته با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است اعتباراتی هم از این محل تامین شود.

علاوه بر این‌ها با اسپانسر‌های بخش خصوصی هم صحبت‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم از توان مالی آن‌ها در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده کنیم.

متاسفانه وضعیت کرونایی عامل تاخیر در برگزاری این جشنواره بوده و ۱۰ اسفند هم باید ببینیم شرایط کرونایی چگونه است. چنانچه شرایط کرونایی اجازه برگزاری جشنواره را ندهد به ناچار برگزاری آن به تاخیر خواهد افتاد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.