شهابی گفت: با توجه به برگزاری مراسم دومین سالگرد سردار دل‌ها سه روز قبل و سه روز بعد از مراسم مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به زائران عبوری از حوزه راه‌های جنوب کرمان خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد شهابی سرپرست معاونت توسعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران اعزامی به مرقد سردار دل‌ها ۸ مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های جنوب کرمان به ویژه در محور بزرگراهی خلیج فارس و مبادی ورودی استان کرمان از سمت استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با راه اندازی موکب‌های پذیرایی از مسافران و زائران عبوری پذیرایی می‌کنند.

او گفت: کارشناسان و رابطان نظارتی با سرکشی از مجتمع‌ها بر نحوه خدمات رسانی این مراکز نظارت مستقیم دارند.

شهابی می گوید: هماهنگی‌های لازم با مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در جهت تامین سوخت کافی در جایگاه‌های عرضه و همچنین خدمات اسکانی موقت در صورت نیاز انجام شده است.

او گفت: سردار سلیمانی در راه دفاع از کیان اسلام و مظلومان جهان جان خود را فدا کرد و هر کس و هر مجموعه‌ای در حد توان و اندازه خود در راه خدمت به ایشان گام بر می‌دارد و مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم به عنوان خدمت گزاران مردم در حوزه حمل و نقل و راهداری از تمامی همت خود برای ارائه خدمات به زائران سردار دل‌ها استفاده می‌کند.

سرپرست معاونت توسعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به برگزاری مراسم دومین سالگرد سردار دل‌ها سه روز قبل از مراسم و سه روز بعد از مراسم مجتمع‌های خدماتی رفاهی به زائران عبوری از حوزه راه‌های جنوب کرمان خدمات را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار