بازدید رئیس مجلس ازخدمت رسانی به زائران شهید سلیمانی

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز به همراه پورابراهیمی از موکب خدمت رسانی خادمان حرم مطهر رضوی در تکیه قلعه کرمان بازدیدکرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از زیارت گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ خادم مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی حاضر شده و به پای درددل و مشکلات آن‌ها نشست.

او سپس با حضور در آشپزخانه تکیه میدان قلعه شهر کرمان از نحوه خدمت رسانی خادمین حرم مطهر رضوی و خادمیاران استان کرمان به زائرین شهید سلیمانی بازدید و از زحمات و خدمات خالصانه ایشان تقدیرکرد.

سعید کاظمی پور دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در این بازدید با گرامیداشت یادو خاطره شهید سلیمانی گفت: خادمیاران رضوی استان کرمان با شعار خادمیاران رضوی شاگردان مکتب سلیمانی از سیزدهم دی ماه تا بیست و دوم بهمن ماه به مدت چهل روز به محرومان و نیازمندان خدمت رسانی خواهند کرد.

او بر حفظ وحدت و همدلی میان مسئولان استان و کلیه دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و اظهارداشت: تعامل و هماهنگی مدیران دستگاه‌ها خدمت رسانی به مردم را تسریع می‌کند.

او همچنین توفیقات حاصل شده در ارائه خدمات شایسته به مردم محروم استان کرمان در مجموعه کانون‌های خدمت رضوی استان را در پرتو عنایت حضرت رضا علیه السلام دانست و گفت: تعامل و همکاری بخش‌های مختلف باید تقویت شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار