رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز گفت: با توجه به جریان کولاک و بارش شدید برف در گردنه "کانی کنوتو سوران"، تردد در مسیر سقز - مریوان تنها با همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمود روحانی زاده رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز گفت: در حال حاضر کولاک شدید در جاده سقز - مریوان (گردنه "کانی کنوتو سوران") جریان دارد و از اول صبح تیم‌های راهداری مستقر در این مناطق، جاده را برفروبی و برای سهولت تردد، نمک پاشی کرده اند.

به گفته ی روحانی زاده تردد در این مسیر ارتباطی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است و دید افقی رانندگان در این محور کاهش یافته است و با وجود اینکه جاده توسط تیم‌های راهداری نمک پاشی شده است، ولی باید رانندگان با احتیاط کامل تردد کنند.

او گفت: در همه مسیر‌های ارتباطی شهرستان سقز بارش برف در جریان است و اکیپ‌های راهداری شهرستان در مناطق مختلف همچون چاپان، اباتو، مرکزی، حسن سالاران، بسطام و کیله شین مستقر هستند و به رانندگان خدمات ارائه می‌کنند.

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز با اشاره به اینکه رانندگان حتما به زنجیر چرخ مجهز شوند،گفت: رانندگان، خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

روحانی زاده گفت: هم اکنون در همه محور‌های ارتباطی شهرستان سقز تردد در جریان است، اما باید رانندگان با زنجیر چرخ و با احتیاط تردد کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
azad
۱۶:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بارش برف و باران رحمت الهی است. خداوند متعال را بسیار شکرگزارم و ســلامتی تمام مردم سرزمینم را از درگاهش خواستارم.