معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار اردبیل گفت: یکی از قابلیت‌های استان برای رشد اقتصادی صنعت گردشگری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کاظم دبیر، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار اردبیل در جلسه با معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به مسئولیت‌های قبلی که داشته‌ام با ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل آشنا هستم به طوری که یکی از قابلیت‌های استان برای رشد اقتصادی صنعت گردشگری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

او گفت: باید زمینه را برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری فراهم کرده و در راستای توسعه این صنعت قدم برداریم.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار اردبیل گفت: می‌توانیم با ایجاد تور‌های استان‌گردی و برگزاری جشنواره‌های متعدد و ایجاد مراکز گردشگری و تجاری زمینه را برای ایجاد اشتغال در استان فراهم کنیم.

صغری فرشی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: یکی از رویداد‌هایی که در تاریخ استان اردبیل ماندگار خواهد بود رویداد ۲۰۲۳ است.

او گفت: مشارکت تمامی دستگاه‌ها می‌تواند گام مثبتی در زمینه گردشگری استان اردبیل باشد و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد همکاری نهاد‌های مختلف باشیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برای میزبانی از کشور‌های عضو اکو باید در زمینه آموزش‌های عمومی و تخصصی گام برداریم و برنامه جامع این آموزش‌ها را تدوین و با مشارکت حوزه استانداری اردبیل این آموزش‌ها را عملی کنیم.

فرشی گفت: رویداد‌های گردشگری به خصوص رویداد ۲۰۲۳ تاثیر مستقیمی در ایجاد افزایش نشاط اجتماعی در استان خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.