روزنامه TiTAN ۲۴ برترین بازیکنان سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد که ۲ ستاره فوتبال ایران در رتبه‌های دوم و سوم این رده بندی قرار گرفتند.

 باشگاه خبرنگاران جوان- روزنامه TiTAN ۲۴ با نظرسنجی از کارشناسان ۳۷ کشور عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا و ۱۵ داور مطرح، ۵ فوتبالیست برتر قاره کهن را معرفی کرد.

در این نظرسنجی سون هیونگ مین از کره جنوبی به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد و سردار آزمون و مهدی طارمی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

این در حالی است که هنوز AFC مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا را برگزار نکرده؛ اما با توجه به نتایج سال‌های گذشته این رتبه بندی به واقعیت نزدیک است.

در ۹ دوره گذشته ۷ دوره این عنوان به بازیکن کره‌ای رسیده است و به نطر می‌رسد در این دوره نیز سون هیونگ مین، شانس اول باشد.

در این روزنامه اشاره شده است که آزمون ۲۶ ساله بزرگترین چالش برای مهاجم کره‌ای تیم فوتبال تاتنهام است و رقیب جدی او محسوب می‌شود.

رای نماینده رسانه‌ای ایران از عجایب این نظر سنجی بود؛ فرد مورد نظر به سردار آزمون رای نداد و سردار در بین ۵ انتخاب وی نبود. نماینده رسانه‌ای کشورمان نفر دوم را از عربستان انتخاب کرد.

از بین ایرانی‌ها فقط طارمی، گزینه مدیر یکی از رسانه‌های ورزشی ایران بود.

جالب این که نمایندگان چین و عراق و برخی دیگر از کشور‌ها به آزمون رای داده اند.

سون هیونگ مین


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۹:۳۴ ۲۱ دی ۱۴۰۰
واقعا اگه یه جو غیرت تو بدن مسئولان باشه باید اون مدیری که به یه سعودی رای داده وایرانی رو فروخته به عربستانی ها اخراجش کنن خودش و خانوادش رو بفرستنش همون عربستان تا بره کاسه لیسی سعودی ها
Iran (Islamic Republic of)
حج رحیم
۲۱:۵۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
پس مایکل اولونگا چیشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سون چون تیم خوب انتخاب کرده اینطوریه وگرنه فوتبالی خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
فوتبالش *
Czechia
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
یعنی به جای اینکه به ایرانی رای بده رفته به عربستان رای داده ، مار تو آستین پرورش دادیم زمانی که به خودمون رحم نمی کنیم از دیگران چه انتظاری هست
Iran (Islamic Republic of)
تیلی
۱۹:۳۶ ۲۱ دی ۱۴۰۰
اعدام
آخرین اخبار