رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی که با راه‌اندازی صفحات جعلی اقدام به کلاهبرداری از مخاطبان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کلاهبردار با راه‌اندازی صفحات اینستاگرامی جعلی تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

به گفته وی این کلاهبردار ۱۱ صفحه متعدد را در اینستاگرام در زمینه فروش پوشاک راه‌اندازی کرده بود و بدون اینکه ارسال کالایی برای مشتری در کار باشد پس از دریافت مبلغ مخاطب را بلاک کرده و به این شکل کلاهبرداری می‌کرد.
 
چند روز پیش هم زوج کلاهبرداری که از طریق تبلیغ فروش لباس در اینستاگرام بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند به همت پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان دستگیر شدند.

برخی صفحات اینستاگرامی که به تبلیغ اجناس می‌پردازند با هدف کلاهبرداری راه‌اندازی می‌شوند و بنابراین شهروندان باید در این زمینه هوشیار بوده و به این گونه صفحات اعتماد نکنند و از پرداخت وجه پیش از رؤیت اجناس و اطمینان از صحت و سلامت آن خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.