فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان سالروز شهادت سپهبد پاسدار حاج "قاسم سلیمانی"؛ فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه ملت غیور ایران تسلیت گفت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار  احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  سالروز شهادت سپهبد پاسدار حاج "قاسم سلیمانی"؛ فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله جنایتکارانه تروریست‌های متجاوز آمریکائی در بغداد را به همه ملت غیور ایران تسلیت گفت.

 در این پیام نوشته است:

بسم رب الشهداوالصدیقین.

امروز ملت ما در دومین سالگرد شهادت اسوه فداکاری و مقاومت قربانی بسیار بزرگی برای عزت و استقلال اسلامی و امت اسلام تقدیم کرد. ما ملت آرمانی هستیم آرمانی می‌اندیشیم و برای عزت کشور هزینه آرمانی پرداخت کرده‌ایم.

آن سردار و مجاهد بزرگ در تامین کمربندی امنیتی برای کشور اسلامی گل کاشت و کار کارستان کرد و امروز ما همه در امنیت خود رهین مجاهدت‌ها و تدبیرات آن اعجوبه اخلاق و شجاعت و درایت هستیم.

با کمال افتخار و اعتزاز باید گفت که آن مالک اشتر زمان ما عامل اصلی و اساسی در شکست پروژه داعش بود و داغ بزرگی بردل آمریکا گذاشته بود و از این جهت نه تنها ملت ما و نه تنها ملت‌های خاورمیانه بلکه دنیا مرهون مجاهدت‌های آن بزرگ مرد است بدون شک غم فقدان او برای ما بسیار سنگین است، اما یقین داریم که «ما نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِها نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْها»

اینجانب سالروز شهادت بزرگ مرد جهاد، مقاومت و فداکاری سردار بزرگ اسلام "حاج قاسم سلیمانی" را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) و مقام معظم رهبری "مد ظله العالی"و ملت بزرگ ایران و سپاهیان معظم، همکاران انتظامی، مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار