معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شبانه روز گذشته تاکنون سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های محلی و بسته شدن چهار محور در جنوب این استان شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  روح الله سرگزی  معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان  گفت:هم اینک راه‌های دلگان- رودبار، زهکلوت - ایرانشهر، کتیج - رمشک و تمامی مسیر‌های مرتبط به کتیج در جنوب سیستان و بلوچستان به علت بارندگی و طغیان رودخانه‌های محلی بسته شده است.

وی با بیان اینکه همچنان بارش‌ها در سیستان و بلوچستان ادامه دارد، گفت: راهداران با بسیج امکانات در حال بازگشایی مسیر‌های مسدود شده استان هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براثر بارندگی تمامی فعالیت‌های مدارس این استان امروز غیر حضوری است.

وی گفت: با توجه به ماهیت این سامانه بارشی که همراه با جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی است مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

 سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وسعت زیاد در برخی مواقع همزمان چندین پدیده از جمله توفان، خشکسالی، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار