معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی کابوس آمریکا و اسرائیل در سراسر جهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مجید خراسانی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی کابوس آمریکا و اسرائیل در سراسر جهان است و تاوان خون شهید سلیمانی را با شکست و فرار از منطقه خواهند داد.

او در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در هیات فاطمیون نهاوند گفت: ترور شهید سلیمانی باعث ترویج بیشتر مکتب مقاومت در بین جوانان جهان اسلام و دیگر کشورهای منطقه شد.

بامدادسیزدهم دیماه ۱۳۹۸ نظامیان آمریکایی در حمله هوایی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در فرودگاه بغداد ترور کردند و این سردار رشید اسلام به فیض شهادت نائل آمد.

او گفت: این ترور ناجوانمردانه جذبه و هیمنه حاج قاسم سلیمانی را جهانی و چندصدبرابر کرد و دشمنان از شهادت او بسیار ترس و وحشت دارند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شهید سلیمانی هرآنچه را که از دین در مورد خانواده، دوستان همرزمان، جهان اسلام، اطاعت از رهبری آموخته و فهمید بود به بهترین نحو در دوران زندگی مبارکش عمل می کرد.

به گفته خراسانی همه ما وظیفه داریم مکتب شهید سلیمانی را ترویج و تکریم کنیم زیرا دشمنان بیشتر از مکتب ایشان ترس دارند.

اوگفت: شهید سلیمانی با شهادت زندگی کرد قبل از این که شهید شود مکتب شهادت را به بهترین شکل ممکن درک کرد و در هر لحظه ای از زندگی مبارکش آرزوی رسیدن به آن را داشت.

همرزم شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در دوران زندگی خود جوانان خیلی متفاوتی با دوران دفاع مقدس را پرورش داد که امروز کابوس شبانه روزی آمریکا و اسرائیل در منطقه و سراسر جهان شده اند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمنان حاج قاسم حتی در فضای مجازی هم از عکس فیلم و صوت ایشان ترس واهمه دارند و هر آنچه مطلب در مورد حاج قاسم باشد را بلافاصله مسدود می کنند و این نشان دهنده ترس و وحشت آنها از مکتب حاج قاسم است.

در رزوهای اخیر شبکه اینستاگرام بسیاری از پست های جوانان و آزادی خواهان درباره حاج قاسم سلیمانی را حذف کرده است که این مورد بر خلاف ادعاهای گردانندگان این شبکه ها مبنی بر آزادی بیان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.