مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: حدود ۱۴ نقطه شهر اهواز دچار آبگرفتگی شد که با تلاش‌های صورت گرفته تخلیه آب در بیشتر مناطق انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد رضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: یکی از مشکلات شهر اهواز دفع آب‌های سطحی، آبگرفتگی و فاضلاب است و بر اثر بارندگی‌ها حدود ۱۴ و ۱۵ نقطه شهر اهواز دچار آبگرفتگی شد که با تلاش‌های صورت گرفته تخلیه آب در بیشتر مناطق انجام شده است.

وی گفت: پس از سفر رئیس جمهور به استان خوزستان اقدامات خوبی در این زمینه در دستور کار قرار گرفت و سطح فعالیت هفت برابر نسبت به دوره قبل شد.

کرمی نژاد گفت: تاکنون شبکه فاضلاب ۵۰۰ خیابان شهر اهواز اصلاح و بازساری شد و بازسازی و اصلاح شبکه فاضلاب ۶۰۰ خیابان دیگر شهر اهواز در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بارندگی با بیش از ۲۵ میلی متر در کلانشهر اهواز در روز گذشته موجب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد خودرو‌ها و شهروندان شده بود.

به گفته کرمی نژاد پیش از سفر رییس دولت سیزدهم به خوزستان، تنها ۲۰ جبهه کاری فعال برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز وجود داشت که امروز با پیگیری وزیر نیرو و تاکید رییس جمهور، این شبکه در ۱۴۱ جبهه کاری فعال در حال اصلاح، تعمیر و توسعه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۵۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
به نظرم بد نیست یه سری هم بزنید به خیابون های مهدیس منازل نورد لوله وضعیت ر از نردیک ببینیند
آب وگل وفاضلاب با هم اومدخ تو خونه های مردم