سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص دیدار با ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول روی دروازه فجر و ذوب آهن اصفهان موقعیت‌های خطرناکی خلق نشد. اشتباهی در بازی پیش آمد که مقصر آن هم یک نفر هم نبود. وقتی تیم پیروز می‌شود، همه تیم با هم هستند و زمانی که شکست می‌خورند، هم با همدیگر مقصر هستند.

او گفت: گاهی اوقات یک اتفاقاتی در بازی رخ می‌دهد که اصلا قابل پیش بینی نیست. اگر اشتباهات نباشند گلی هم رد و بدل نمی‌شود. درست است که با نتیجه ۲ بر صفر بازی را واگذار کردیم، اما اصلا بازی طوری نبود که ما بازنده باشیم این اتفاقات فوتبال است و این برد مبارک ذوب آهن باشد.

او افرود: ما از ۲ بازیکن مصدوم استفاده کردیم که هنوز در شرایط بازی نیستند. در این دیدار موقعیت‌های چندانی خلق نکردیم، انشاالله که بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم و بتوانیم در بازی هفته بعد پیروز شویم. در دیدار بعدی مقابل تراکتور باید ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. گرفتن همین سه امتیاز هم قبل از نیم فصل خیلی برای ما خوب است که بتواند چند رده ما را جابجا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار