رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در البرز برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار حیدر نیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه به همت سپاه البرز همزمان با اجتماع سلیمانی‌ها برگزار می شود؛ در این مرحله که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود، ۴۲ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و حمایتی در هفته مقاومت میان محرومین و نیازمندان در سطح استان البرز توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: ۱۲۷ سری جهیزیه نیز برای نوعروسان کم‌بضاعت تهیه شده که در این هفته به آنان اهدا می‌شود.

او گفت: امروز دوشنبه نیز اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها با حضور سخنرانان کشوری در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی کرج برگزار می‌شود.

به گفته سردار حیدرنیا، تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش آموزان محروم در مناطق کم برخوردار، طبخ و توزیع حدود ۱۹۸ هزار پرس غذای گرم بین اقشار آسیب پذیر به‌ویژه در حاشیه شهر و توزیع بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی از دیگر اقدامات به مناسبت هفته مقاومت است و همچنین در این هفته با حمایت خیران و مسئولان امر ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد نیز آزاد می‌شوند.

مجموع اعتباری که به این مرحله از رزمایش اختصاص یافته، بیش از ۳۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان است؛ این مبلغ حاصل تلاش سپاه و بسیج، نهاد‌های انقلابی، دستگاه‌ها و خیرین است.

کمک های مومنانه پس از شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، با پیشنهاد رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور آغاز شد و تا امروز ادامه داشته است.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.