معاون استاندار فارس گفت: در مرحله چهارم مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا، رانندگان وسایل باربری و حمل و نقل عمومی پایش می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محبی پور جانشین استاندار در ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: مرحله چهارم مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا ویژه پایش رانندگان وسایل باربری و حمل و نقل عمومی برون شهری است که از امروز یکشنبه دوازدهم دی اجرایی شد.

او با بیان این که رانندگان این وسایل باید حداقل دو دُز واکسن تزریق کرده باشند، گفت: از تردد خودرو‌هایی که رانندگان آن‌ها واکسن تزریق نکرده باشند جلوگیری می‌شود.

محبی پور گفت: در صورت لزوم و با همکاری راهداری و دانشگاه علوم پزشکی، مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای رانندگان ایجاد خواهد شد.

جانشین استاندار در ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به لزوم پایش واکسیناسیونی رانندگان خودرو‌های درون شهری گفت: در شهرها، در گلوگاه‌های ورودی و خیابان‌های اصلی، در مرحله نخست به رانندگانی که واکسن نزده اند تذکر داده و در مرحله دوم طرح، رانندگان به صورت تصادفی پایش و از ورود متخلفان به شهر جلوگیری می‌شود.

محبی پور با اشاره به اجرای سه مرحله قبلی مدیریت هوشمند واکسیناسیون گفت: بیشتر افراد در بخش‌های مورد نظر، شیوه نامه‌ها را رعایت و دو دز واکسن را تزریق کرده اند، اما هنوز بخشی از اصناف نسبت به رعایت شیوه نامه‌ها و واکسیناسیون کم توجه هستند که هشدار می‌دهیم برای جلوگیری از اجرای مجدد محدودیت‌های فیزیکی، به شیوه نامه‌ها توجه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار