سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر  اظهار داشت: بازی کردن در اهواز مقابل تیم خوب فولاد کار سختی است. ما شناخت خوبی از حریف داریم. تیم فولاد در بحث پرسینگ و تحت فشار گذاشتن حریف، از بهترین تیم‌های ایران است. با توجه به اینکه بازیکنان فولاد چند سالی است که کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگی خوبی دارند، یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما برابر این تیم خواهد بود. بازیکنان ما باید بدانند که حق هیچگونه اشتباهی ندارند، زیرا فولاد تیم خطرناکی است.
حسینی درباره جایگاه نزدیک پیکان و فولاد در جدول گفت: امتیازات تیم‌ها به هم نزدیک است و بازی ما با فولاد از لحاظ جدا شدن از جایگاه کنونی و رسیدن به نقطه امن از اهمیت زیادی برخوردار است.

امیدوارم تمام تیم‌های لیگ برتر صاحب ورزشگاه باکیفیتی مانند شهدای فولاد شوند
او در واکنش به کیفیت خوب چمن ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان گفت: از برگزاری بازی در این ورزشگاه خیلی خوشحالم. امیدوارم روزی برسد که همه تیم‌های ما صاحب ورزشگاه باکیفیتی مثل ورزشگاه فولاد شوند. فوتبال ما از نظر سخت افزاری عقب است و اگر به جایی برسیم که تیم‌ها از نظر سخت افزاری، استادیوم و امکانات به مرحله حرفه‌ای برسند، فوتبال ایران پیشرفت می‌کند.

امیدوارم عملکرد تیم داوری بی نقص باشد
سرمربی پیکان درباره غایبان تیمش برابر فولاد گفت: محمد جواد آزاده که از بازیکنان خوب تیم ما است، برابر فولاد غایب خواهد بود.
حسینی درباره داوری گفت: امیدوارم عملکرد تیم داوری بی‌نقص باشد، زیرا هر ۲ تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند و امیدوارم شاهد فوتبال خوبی باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
ضعیفه که نمیتونه پیکانو ببره
آخرین اخبار