مؤسسه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای منادیان بازی سردار سلیمانی با نام «فرمانده مقاومت؛نبرد آمرلی» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد. این بازی که ساخت آن ۲ سال به طول انجامیده و چندین مرحله در آن گنجانده شده بین ۵ تا ۶ ساعت گیم‌پلی دارد و مدت زمان سینماتیک‌های آن به ۴۰ دقیقه می‌رسد.

در ساخت این بازی در سبک اول شخص، از موتور آنریل انجین استفاده شده که به بهبود کیفیت آن کمک بسیاری کرده است.

بازی ویدئویی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، یک بازی هیجان انگیز در ژانر اکشن است که برای کامپیوتر طراحی شده و راوی شکست محاصره چند ماهه شهر آمرلی عراق است. این بازی در هر چهار فصل سال جریان دارد و بسیاری از محیط‌های بازی بر اساس عکس‌ها و فیلم‌های واقعی طراحی شده است.


بیشتر بخوانید


مبارزات سریع، وجود معماها و رازهای محیطی، پشتیبانی هوایی در هنگام مبارزات، سکو بازی، استفاده از QTE و زدن سریع دکمه در مواقع لزوم، انیمیشن‌های متنوع و استفاده از 7 سلاح که همگی بر اساس مدل‌های واقعی طراحی شده‌اند را می توان از جمله مهم ترین ویژگی های بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» بر شمرد.

شهید سلیمانی به عنوان فرمانده عملیات یکی از نقش‌های کلیدی داستان را برعهده دارد، اما این بازی از نگاه شخصیت های اصلی خود با نام های بصیر و رامین جلوه جدیدی را از این نبرد برای درک بیشتر مخاطب به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
به نظرم شما یه جا بشینید بهتر به درد مملکت می‌خورید
آخه تو برو الان تو تهران و شهریار رو بگرد هر بازی دارن به جز بازی ایرانی
تا وقتی کالاف دیوتی و بتلفیلد هستش اینا برگ چغندرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
انریل انجین مال قبل از سال 2000 است اگر درست یادم باشد باید با انریل انجین 5 یا موتورهای مشابه و به روز بازی بسازید نه با موتورهای از رده خارج.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۵۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام. بازی با انریل انجین 4 ساخته شده و نسخه رسمی آنریل انجین 5 در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ منتشر شده! یعنی بعد از انتشار بازی، متاسفانه حتی شرکت یوبیسافت و اکتیویژن هم توانایی سفر در زمان را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
کاظمی
۲۱:۵۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۲ دی ۱۴۰۰
چه خبر از حملات سایبری به این بازی؟ واقعا دشمنان از بازی شهید سلیمانی هم میترسن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۲ دی ۱۴۰۰
تو رو خدا نسازین.
وقتی می بینید در غرب و شرق عالم بازی و فیلم و سریال خوب می درخشد برای این است که گروههای مختلف فیلم و سریال و انیمیشن و انیمه و بازی های رایانه ای و کنسولی و موبایلی و رومیزی و ...می سازند بعد در رقابت با هم و در نظر منتقدان و در نظر مردم خیلی هایشان شکست می خورند که طبیعی است ولی ادمهای در پروژه ها شکست نمی خورند و به زندگی شان ادامه می دهند ولی در ایران اونها هر چی بسازن ما باید حمایت کنیم زوری هم از خودرو هم از لوازم خانگی هم از فیلم و سریال و بازی!
حاج قاسم عزیز ایران است چون برای ایران جنگید و برای ایران و در راه خدا شهید شد ولی قرار نیست هر بی کفایتی خودتون رو بچسبونید به حاج قاسم و اسمش را بیاورید بعد خیال کنید چون اسمش را اوردید می شود پاک و طیب و طاهر.
شما یا باید افراد متخصص رو به ایران بیاورید برای اموزش جوانان مشتاق و یا اینکه فراخوان بدهید که خودشان گروه تشکیل بدهند و چیزهایی در حد دمو و ..بسازند بعد روی بهترینهایشان ان هم از نظر مردم ازاد نه یک نظر سنجی بین خودتان سرمایه گذاری کنید و متور های بازی سازی روز در اختیارشان بگذارید و محیط ها و استودیوها ی ضبط صدا و ...تا شاید یک پروژه مقبول ملت ایران شکل بگیرید وگنره از نظر دینی هرچه قدر امام حسین ع و از نظر ملی هرچه قدر حاج قاسم عزیز باشند برای اسمشان کسی نمی رود این بازیها را بخرد.
خود دانید.
آخرین اخبار