رئیس پژوهشکده بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه عملیاتی است و خطاب اصلی بیانیه، جوانان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام ذوالعلم رئیس پژوهشکده بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در همایش کشوری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در مجتمع امام علی (ع) ارومیه به منظور تبیین این بیانیه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال می‌بایست تشریح و تبیین می‌شد و ضمن بیان برکات آن، غفلت زدایی نیز می‌گردید.

حجت الاسلام ذوالعلم افزود: عدالت، برابری، عقلانیت، عزت، برادری و اخوت از نشانه‌های عظیم انقلاب اسلامی بود که می‌بایست برای مسیر پیشرفت، توسعه، علم و فناوری تشریح و تبیین گردد.

او اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب ما را متوجه حقیقتی کرده که گا‌ها مورد غفلت واقع می‌شد، خطاب اصلی بیانیه، جوانان هستند و وظیفه همه ما می‌باشد که راه را برای حضور جوانان در عرصه‌های متنوع کشور فراهم کنیم.

رئیس پژوهشکده بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: اقتدار امروز کشور حاصل مجاهدت‌های جوانان با بصیرت و با روحیه انقلابی تحت رهبری مقام معظم رهبری است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در واقع یک بیانیه عملیاتی است که با حضور جوانان نخبه، با امید، نشاط، متعهد برای توسعه کشور عزیزمان به ثمر خواهد رسید.

حجت الاسلام ذوالعلم در خاتمه یادآور شد: یکی از اهداف مهم قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی به منظور رفع خلاء‌های موجود با پیگیری، مطالبه گری، اقدام و عمل است و مسئولان بر اساس وظیفه دینی ملی و انقلابی می‌بایست همراهی و کمک کنند.

همزمان با برگزاری همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب کشور در ارومیه ضمن اعطای حکم به اعضای قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب از کتاب فرماندهی و مدیریت مکتب شهید سلیمانی به نویسندگی سردار مسعود خرم نیا رونمایی و در ادامه از خانواده شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.