مشاور فرهنگی رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت:حاج قاسم نماد ظلم ستیزی در برابر شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل بود که صدای جبهه مقاومت را به گوش جهانیان رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،حجت الاسلام محمدتقی وکیل پور، مشاور فرهنگی رئیس کل زندان‌های کشور در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم و ایام فاطمیه در شهرستان نهاوند گفت: حاج قاسم نماد ظلم ستیزی و تریبن مظلومان در برابر شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل و ایادی آن‌ها بود که صدای جبهه مقاومت را به گوش جهانیان رساند.

او گفت: در دنیای امروز استکبار جهانی مدعی آزادی رسانه، فکر و اندیشه و دموکراسی، حتی بعد از شهادت حاج قاسم از اسم، عکس فیلم و صوت و دلنوشته در مورد این شهید عزیز ترس دارند به طوری که در فضای مجاری و شبکه‌های اجتماعی به دنبال حذف ایشان هستند.

عضو جبهه فرهنگی میقات ظهور گفت: در حالی که میلیون‌ها فیلم و تصویر و مطلب از جنایات داعش و تکفیری‌ها منتشر می‌شود، اما دشمنان ترسو وقسم خورده از مکتب و ادامه راه شهید سلیمانی ترس دارند به طوری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی و واتساپ شما حتی به چشمان و نوشته‌های حاج قاسم و تصاویر و فیلم آن اشاره کنید سریع شما را مسدود می‌کنند.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان زندان‌های کشورگفت: وحشت نام، کلام و راه حاج قاسم کابوس هر لحظه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی و آرامش قلب میلیون‌ها مسلمان و غیر مسلمان آزادیخواه در سراسر این کره خاکی است.

این راوی دفاع مقدس گفت: مگر حاج قاسم یک فرد عادی مثل همه مردم نبود چرا این همه در جهان شناخته شد مهمترین دلیل این کار مردم داری ساده زیستی ولایت مداری و مهمتر از همه دفاع ایشان از مظلومان در سراسر جهان و توسل ایشان به ائمه معصومین بخصوص حضرت زهرا (س) بود.

او گفت: جای تعجب است که گاهی در قفسه‌های کتاب‌ها جای شهدایی مانند حاج قاسم خالی است چراکه دیده بان خط دشمن را می‌بیند و عقبه را هم می‌بیند و می‌گوید: راه پیروزی برگشت به مسیری است که شهدا رفتند؛ ما یک گیرمان این است که هنوز به دیده بان اعتقاد نداریم و از او عقب تریم.

حجت الاسلام وکیل پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقتی دیده بان دستور هدف گیری می‌دهد باید بی درنگ به آن عمل شود که حاج قاسم اینگونه بود، اما می‌بینیم رهبر معظم انقلاب سال‌های سال است که در مورد مسائل اقتصادی فرهنگی و اجتماعی فرمان می‌دهند، ولی مسئولان سهل انگاری می‌کند و نتیجه می‌شود نارضایتی مردم، ولی حاج قاسم اینجوری نبود بلافاصله منویات مقام معظم رهبری را تحقق می‌بخشید.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان زندان‌های کشورگفت: باید باور کنیم که شرایط امروز جنگ است و باید مکتب حاج قاسم و فرهنگ جهاد و شهادت را که جواب گو است ترویج کنیم و در گروه‌های تبلیغی نیز از آن غافل نباشیم.

عضو جبهه فرهنگی میقات ظهور گفت: تقارن ایام فاطمیه با شهادت حاج قاسم نشان ارادت این سردار دل‌ها به آن حضرت بود که محبوبیت مرد میدان را میلیون‌ها برابر کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.