فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در پوشش بار خیار در محور مواصلاتی اهواز _ سربندر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی پیچیده شبانه‌روزی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شد.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی محور یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک عملیات منسجم آن را متوقف کردند.

سردار صالحی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پوشش بار خیار جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این ارتباط یک نفر از عناصر اصلی قاچاق موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

به گفته صالحی پیش از این با هدف تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، ماموران پاسگاه انتظامی درونک با کنترل دقیق محور "دیلم-امیدیه" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کشف مواد ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.