شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت تاریخی و تاریخ ساز سردار بزرگ و پرافتخار انقلاب اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم»

«مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً» (أحزاب/۲۳)

دو سال از شهادت تاریخی و تاریخ ساز سردار بزرگ و پرافتخار انقلاب اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندۀ بزرگ، شجاع و بی‌نظیر نیروی سپاه بدون مرز می‌گذرد. دو سالی که هر شبانه روز آن، ابعاد جدید، شگفت انگیز و ناشناخته‌ای از شخصیت برجسته و بی بدیل سیدالشهدای جبهۀ مقاومت که از سر صدق و وفا، تقوا و اخلاص با سرافرازی و سربلندی در تمامی میادین راهبردی و عرصۀ حساس و خطیر دفاع از انقلاب در خارج از مرز‌ها در اوج اقتدار و صلابت، فتوحات و ادامه مسیر درخشان جریان و جبهۀ مقاومت را تضمین کرد؛ آشکار نموده و دوستان و دشمنانش را با بهت و حیرتی تحسین برانگیز از قدرت اراده و ایمان و نفوذ کلام و نگاه و مرامش و میزان محبوبیتش در جهان فارغ از رنگ ها، تعلقات و آیین ها، مواجه ساخت.

صلابت و شجاعتی برگرفته از ایمان و پایبندی و وفاداری کاملاً صادقانۀ شهید حاج قاسم سلیمانی به عهدی که با پروردگار خود بسته و شهادت و محبوبیتی جهانی و روزافزون که اجر و مزد دنیایی ایثار و اخلاصش در این مسیر شد.

شهادت سردار بزرگ سپاه، ابرمجاهد جهان اسلام در عصر معاصر، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد توسط رژیم جنایتکار و تروریستی آمریکا، از اتفاقات بزرگ، معنادار و ضدبشری قرن حاضر به شمار می‌رود؛ رخدادی تلخ و غم انگیز که با تاثیر گذاری بر احساسات پاک و عواطف انسانی جوامع و ملل حق طلب، آزادیخواه و استکبارستیز جهان، توفان خیره‌کننده‌ای از حضور ده‌ها میلیونی دلدادگان به سردار مقاومت در آیین تشییع او و یار دیرین مجاهدش ابومهدی المهندس و شهدای مظلوم همراهش را رقم زد.

به درستی که نگاه، مرام و فرهنگ جهانشمول، انسانی ـ اسلامی و بی ادعای شهید حاج قاسم سلیمانی که خود را سرباز ولایت می‌دانست، او را سردار دل‌ها و فرمانده بی ادعا که تمامی مرز‌های جغرافیایی، سیاسی، انسانی و بشری را درنوردیده و قلوب میلیون‌ها انسان آزادۀ جهان را تسخیر نگاه عدالت خواهانه، آزادیبخش و عطوفانۀ خود، گرد مکتب جهانی اش از شرق و غرب عالم، گردآورده است. شهید سلیمانی، فرزند برومند ایران اسلامی، تلمذیافتۀ مکتب نورانی اسلام، قرآن و عترت علیهم السلام و درس آموختۀ مکتب امامین انقلاب؛ امروز به عنوان ملی‌ترین و امتی‌ترین چهرۀ تاریخ مقاومت اسلامی در دوران معاصر است که توانست با وقف خود برای خدا و اسلام، شجاعت را در کنار عقلانیت و اخلاق را درکنار شهامت ایثارگرانه به خدمت گرفته و در مسیر صلح و آزادی و عدالت در جهان نماد امید، اعتماد به‌نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی شناخته شود، چنان‌که امروز «شهید» سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از «سردار» سلیمانی و به چهره‌ای محبوب و جهانی بدل شده است.

شهید سلیمانی واقعیت ماندنی و تا ابد زنده است که مسیر جهاد و مقاومت، ایثار و فداکاری را به تمامی آزادیخواهان، آزاداندیشان و حق طلبان جهان نشان داده و آمران و قاتلانش، به عنوان خبیث‌ترین جلادان تروریست جهان مورد لعن و نفرین جهانیان قرار گرفته و جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود که پس از تقاص جنایت دنیوی در زباله دان تاریخ مدفون می‌شوند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانۀ دومین سالگرد شهادت سرباز ولایت و سردار دل‌ها، 'شهید حاج قاسم سلیمانی' از امت بزرگ اسلامی و تمامی دلدادگان مکتبش دعوت می‌کند تا ضمن حضور معنوی و گسترده در مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار در سراسر کشور و نیز در تهران که روز دوشنبه۱۳ دی ماه ساعت ۱۴:۰۰ با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در مصلای امام خمینی رضوان الله تعالی علیه برگزار می‌گردد، ضمن تجلیل از سال‌ها مقاومت و مجاهدت مخلصانۀ ایشان با انقلاب اسلامی، امامین انقلاب، دیگر بار تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
والا ما که هیچ خیری نه از سلیمانی دیدیم نه از جمهوری اسلامی فقط تورم وفقر حاصل این حکومت بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۳ دی ۱۴۰۰
باید شخص ظریف و روحانی و جهانگیری را محاکمه کنید اینها با سردار دلها مشکل داشتند و گرانی دههابرابری و خودتحریمی و احتکار و کاهش تولید راه انداختند تا مردم رو به سردار دلها بدبین کنند.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
راه شهید سلیمانی ادامه دارد تا آزاد سازی قدس و نابودی رژیم اسرائیل
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۲ دی ۱۴۰۰
چه روزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۲ دی ۱۴۰۰
خوش به سعادتت تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام.یاد سردار دلها گرامی باد.گرانی دههابرابری خودرو،احتکار با تکنولوژی مربوط به سی سال پیش در دولت تدبیروامید که کمی ادامه یافت،ظلم در حق مردم ایران است،واردات خودروهای معمولی باکیفیت بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را باز کنید تا انحصار و دلالی شکسته شود و قیمت‌ها کاهش شدید یابد تا جان و مال مردم در امان باشد.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۲ دی ۱۴۰۰
شهید سلیمانی اسطوره نظام بود نه مردم!!! این همه تبلیغات کسترده صدا وسیما واماکن، برای اینه که نظام درمقابل دشمنان خودساخته، کم نیاورد! ؟! و به نام مردم داد وفریاد می کنند!؟! والا مردم 2 سال است که بانام ایشان آشنا شدند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
سردار عزیز برای ملت چهل سال سنگ تمام گذاشتی ملت هم در تسییع جنازه ات سنگ تمام گذاشتند .رفتی وداغ بردل ملت گذاشتی خداوند قرین رحمتت کند .بعداز دوسال وقتی مراسم تشییع شما را می بینم داغ دلم تازه واشک سرازیر می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
دولت سیزدهم قیمت ها را به روزی که دولت را تحویل گرفتند برگردانند لطفاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
حسن روحانی آنچنان گندی به اقتصاد و مملکت زد که برای پاک کردن گند وی حداقل ۵۰ سال زمان نیاز هست. خزانه را خالی تحویل بنده ی خدا داد. حالا شما انتظار دارید که جناب رئیسی
اقتصاد را به مدت ۵ ماه و ۱۰ ماه بسازه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! کمی انصاف هم خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
قیمت گفتند که همان روزی که تحویل گرفتند همان باشد .باز عده آیی پیام میدهند روحانی چنان کند زده که پنجاه سال طول میکشد اقتصاد درست شود ..بابا روحانی گند زده هر چی ،،،قیمت همان روزی که گند زد و رفت نگه دارید لطفاً

دولت محترم سیژدهم قیمت ها را به همان روز برگردانید که روحانی رفت حالا گند زده بود یا کار خوب هر چی
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۶:۱۰ ۱۲ دی ۱۴۰۰
درزمانی که امام رضا (ع) در مرو ایران بودند در محرم فقط ۱ روز آنهم در روز عاشورا مردم جمع میشدند ودرمدح امام حسین(ع) شعر ومرثیه میگفتند و میرفتند این عزاداریشون بود عزاداری شیعه درزمان امام رضا(ع) در ایران / اما الان ۱۵ روزه همه رسانه ها تلویزیون رادیو سایتهای خبری خبرشون شده سردار سلیمانی... ، اینکار یک بدعت خطرناکه که مردم رو بیشتر متنفر و بدبین میکنه تااینکه ثواب داشته باشه یا خیری توش باشه فقط و فقط ۱ روز سالگرد همین بقیش انحراف و نفرت و کینه ایجاد میکنه ومردم رو از دین واعتقادات زده میکنه
Iran (Islamic Republic of)
فهیمی
۱۸:۰۳ ۱۲ دی ۱۴۰۰
آقا دیگه خسته شدیم ... تلویزیون همه شبکه ها سلیمانی
بیرون سلیمانی. .... دیگه شب ها هم خواب سلیمانی میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
درمقابل ایثار سردار که مدافع حرم اهل بیت علیه السلام بود. هرکار کنند کم است چون یاد او مارا به یاد 72شهید کربلا و ایثار آنها می اندازد .در تاریخ وجود ندارد کسی چهل سال درراه خدا برای نجات انسانها تلاش کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۲ دی ۱۴۰۰
صد درصد صحیح ودرست گفتی!!! مردم دیگه ازاین نام زده شدند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
فهیمی کسی مجبورت نکرد این صفحه رو باز کنی. ما دوست داریم فقط در مورد سردار سلیمانی عزیزمون بشنویم و ببینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۲ دی ۱۴۰۰
گفتن نام های انسان های بزرگی مثل حاج قاسم برای این است که باید مثل او باشیم تا به موفقیت برسیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
درسته
Germany
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
کسی رو که خدا عزیزش کرده هیچ وقت منفور نمی شه جنگ جهانی چند ساله تموم شده ولی هنوز دربارش فیلم و بازی می سازند حالا چند روز برای یک قهرمان ملی عزا گرفتن عیبی داره اقای فهیمی و ناشناس ۱۸:24 امیرعلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۲ دی ۱۴۰۰
امیکرون چیشد پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
نه واسه سفر ها شمالتون امیکرون وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
اقا راس میگه ها امیکرون چیشد پس ...تو مراسم حتما اومیکرن نمیگیری..دولت واقعا دیگه ملتو مسخره کرده..
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ دی ۱۴۰۰
ناشناس 15:15 اون سفرهارو شما اقازاده هاى پولدار با شاسى بلنداتون ميريد نه ماها دادا
آخرین اخبار