استاندار بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات جامعه از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود و اکنون هم باید برای حل مشکلات از این ظرفیت بهره برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر امروز در آیین ایام فاطمیه و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: استفاده از ظرفیت مردمی برای حل مشکلات جامعه از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود. در شرایط کنونی نیز مثل گذشته، مردم هستند که می‌توانند کشور و انقلاب را از شرایط سختی که در آن قرار دارد، عبور دهند.

او گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته انقلاب و حکومت اسلامی را با پشتیبانی مردم مدیریت کردند و شهید سلیمانی این درس را خوب فراگرفته بود.

به گفته استاندار بوشهر، شهید سلیمانی در عراق، یمن و سوریه از ظرفیت مردمی برای دفاع از نظام اسلامی بهره برد.

محمدی‌زاده، شهید سلیمانی را انقلابی به تمام معنا خواند و گفت: تجربه انقلاب می‌گوید که هر جا مردم هستند، مشکلات برطرف می‌شود.

او گفت: شهید سلیمانی در داخل کشور با همه آحاد جامعه و جریان‌های پر تلاش انقلاب خوب و صمیمی بود به حدی که کسی نمی‌توانست بگوید به لحاظ سیاسی وابسته به کدام جریان است.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر مردمی بودن و در خط مقدم بودن را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی برشمرد و گفت: شهید سلیمانی فرمانده میدانی بود، در عمق میدان در مبارزه با دشمنان قرار داشت و بار‌ها در عملیات‌های مختلف در سوریه و عراق در نقاطی قرار گرفت که احتمال شهادت او نزدیک به یقین بود.

محمدی‌زاده معتقد است که نیاز امروز جامعه نیز حضور در میدان است. امروز برای حل مشکلات کشور باید تجربه شهید سلیمانی در تمام سطوح جامعه به‌کارگیری شود. باید در میدان باشیم زیرا مسائل کشور با دستور و پشت میز نشستن برطرف نمی‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.