مدیر کل فرودگاه بین المللی دستغیب شیراز گفت: جریان پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با توجه به بارش باران امروز برقرار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بارش باران از بامداد امروز که در شهرستان‌های شیراز، کازرون، مرودشت، جهرم، کوار، نی ریز، ارسنجان، فیروزآباد، فسا، خرامه، نورآباد، فراشبند، دشت ارژن، استهبان و بوانات آغاز شده است همچنان ادامه دارد. همچنین در محور‌های سپیدان - کازرون، کولی کش و گردنه شهیدآباد شاهد بارش برف هستیم.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان فارس، بررسی ۲۴ ساعت گذشته در ۳۳ ایستگاه هواشناسی استان نشانگر بارش ۵۱.۶ میلیمتر باران تا ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه است که شهرستان فیروزآباد با ۸۸.۸ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در این استان داشته و در شیراز نیز ۳۶.۶ میلی متر باران باریده است.

غلامرضا کریم آقایی مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله دستغیب شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به بارش باران امروز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه و ادامه این بارش‌ها، جریان تمامی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به صورت منظم در حال انجام و برقرار است.

او گفت: تاکنون هیچ گونه تاخیر و یا لغو پرواز از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعلام نشده و پرواز‌ها طبق برنامه در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله دستغیب شیراز گفت: مسافران می‌توانند قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، آخرین وضعیت پرواز‌ها را از اطلاعات پرواز با شماره ۱۹۹ و یا با شماره تلفن ۳۷۱۱۸۸۹۰ دریافت کنند و یا از طریق پرتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با نشانی اینترنتی www.airport.ir، از آخرین اطلاعات پرواز‌ها آگاهی یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.