عضو مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از مسئولان خواست: برای حمایت، از خیران سلامت و تعامل و همفکری با آنان اعلام آمادگی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،   مدیرعامل، اعضای مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از خیران این استان با ارسلان خالدی‌فر رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دیدار و گفت وگو کردند.

مصطفی حیدری عضو مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از مسئولان خواست: برای حمایت، از خیران سلامت و تعامل و همفکری با آنان اعلام آمادگی کنند تا بتوان از آنان برای ارتقاء شاخص‌های سلامت و خدمت به شهروندان بهره‌ برد.

تاکنون ۲۰۴ طرح عمرانی با مشارکت خیرین در استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسیده و ۳۵ طرح دیگر در حال ساخت است.

از ۲۰۴ طرح بهره‌برداری شده در استان، ۳۳ طرح مربوط به احداث پایگاه‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی است و دیگر طرح‌ها نیز شامل خانه بهداشت، کلینیک تخصصی و فوی تخصصی، آزمایشگاه تشخیص طبی، بیمارستان و سایر مراکز درمانی است.

شهرکرد از دیرباز مهد فرهیختگان و علمایی بوده که دغدغه خدمت‌رسانی به مردمی را داشته که با فرهنگ دین و آموزه‌های آسلام آشنا بوده‌اند؛ از مهم‌ترین وظایف دینی و شرعی در خصوص مباحث اجتماعی رفع مشکلات مردم و برنامه‌ریزی برای رفاه حال مردم و هزینه در این راه بوده است.


بیشتر بخوانید


مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری ۷۰۰ عضو دارد.

۲۰ میلیاراد ریال کمک نقدی خیران در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری جذب شده است و علاوه‌بر آن به تناوب از سوی خیران کپسول‌های اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از سال ۸۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد و طی ۱۲ سال گذشته در توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی در استان نقش موثری ایفا کرده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار