سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: بازی سختی مقابل نساجی داریم و آن ها شخصیت و تجربه بسیار خوبی در لیگ دارند. بازی ها آن ها را دنبال کردیم و روند رو به رشدی را طی کردند. فشردگی مسابقات متاسفانه باعث می شود که نتوانیم کارهای تاکتیکی را انجام دهیم و مجبوریم بیشتر ریکاوری داشته باشیم.اطمینان دارم فردا بازی خوبی انجام می دهیم و به شرایط جدول واقف هستیم. ما چند هفته ای است که هم خوب بازی می کنیم و هم خوب نتیجه می گیریم. نتایج و امتیازات شکننده است و باید با تمام توان، بازی کنم و امتیاز خانگی خود را بگیریم.

او ادامه داد: نساجی تیمی خطرناک است و بودن مسعود شجاعی در این تیم، بار روانی مناسبی برای آن ها ایجاد کرده است. با انگیزه بالا به استقبال نساجی می رویم تا بتوانیم برنده بازی شویم. نساجی حریف قابل احترامی است، اما انگیزه بازیکنانم بالا است و می خواهیم ثابت کنیم نتایجمان با تلاش به دست آمده است.

او اشاره کرد: دغدغه بیشتر تیم های لیگ ما، مسئله زمین تمرین و زیر ساخت است‌. برای تیمی که در فوتبال اول آسیا است، این امکانات زشت و غیر قابل باور خواهد بود. از نیم فصل دوم، در ورزشگاه جدید بازی می کنیم. به احتمال فراوان در تهران میزبان حریفانمان هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار