نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت:بزرگ‌ترین خیانت سران فتنه این بود که دشمن را امیدوار کردند که دوباره تحریم را ادامه دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گردامیداشت ۹ دی روز بصیرت در برازجان گفت: بزرگ‌ترین خیانت سران فتنه این بود که دشمن را امیدوار کردند که دوباره تحریم را ادامه دهد و این خیانت بزرگ فتنه و فتنه‌گران و خدمت به جنایت‌کاران بین‌المللی بود.

او گفت: کشور ما در سال‌های اخیر زیر بار تحریم‌های سنگین اقتصادی بوده است. برخی تحریم‌ها را به فعالیت هسته‌ای ربط می‌دهند، ولی واقعیت این است که تحریم‌های اقتصادی بعد از فتنه ۸۸ و به دنبال تصویب قطعنامه ۱۹۲۹ شورای امنیت سازمان ملل اعمال شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه گران در سال ۸۸ از همه ابزار‌ها برای کودتا و براندازی نظام استفاده کردند.در نهم دی و بعد از آن، مردم ما به خوبی در میدان حاضر شدند و حماسه بزرگی را رقم زدند.

رضایی گفت: دشمن در بهار ۸۹ وقتی دید که فتنه اثرگذار نیست و فراخوان‌های سران فتنه با استقبالی روبه‌رو نمی‌شود دوباره به دنبال تحریم رفتند.

او گفت: با گرای فتنه گران، قطعنامه‌ای علیه اقتصاد ایران در شورای امنیت تصویب شد تا تحریم‌های مالی و اقتصادی بر علیه ایران اعمال شود. در سال ۸۹ در سالگرد فتنه ۸۸ تحریم‌های جدید را اعمال کردند. می‌خواستند که تغییر رفتار را در حکومت ایران ببینند البته حالت آرمانی برای آن‌ها براندازی نظام بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم گفت: در استعمار فرانو بهترین گزینه برای دشمن این بود که حکومتی روی کار باشد که اوامر آن‌ها را به پیش ببرد. سران فتنه از آمریکایی‌ها درخواست کردند که برای تنبیه ملت ایران تحریم‌های اقتصادی را تصویب کنند.

رضایی گفت: افق بلندی در مقابل کشور ما قرار دارد و نباید با برخی رفتارها، مذاکره‌کنندگان را متزلزل کنیم. باید هم دنبال برطرف کردن تحریم و هم در پی خنثی‌سازی تحریم باشیم.

او گفت:موضع ما در برابر دشمن نباید از موضع ضعف باشد که بخواهیم به دشمن امتیاز یک‌طرفه بدهیم و مثل مذاکرات قبل در مقابل تقریبا هیچ بزرگ‌ترین دارایی‌های خود را بدهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.