سامانه جامع کاریابی در چهارمحال و بختیاری فعال شد

سامانه جامع کاریابی کشور برای جوانان جویای کار در چهارمحال و بختیاری فعال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه جامع کاریابی کشور به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir راه اندازی شده است و کارفرمایان می‌توانند فرصت‌های شغلی موجود را در این سامانه ثبت و نیروی کار مورد نظر خود را در این سامانه جستجو کنند.

درخواست شغل و نیروی کار در این سامانه انجام می‌شود و افراد جویای کار می‌توانند اطلاعات خود را مانند تحصیلات، مهارت‌ها و سوابق کاری در این سامانه بارگذاری کنند.


بیشتر بخوانید


۲۱ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی در چهارمحال و بختیاری فعال است که این وظیفه را انجام می‌دادند، اما سامانه کشوری که به صورت متمرکز این کار را انجام دهد، وجود نداشت.

دفاتر کاریابی‌های استان می‌توانند به عنوان حلقه واسط به این سامانه معرفی شده و فعالیت کنند.

یکی از مزیت‌های سامانه جامع کاریابی این است که وقتی اطلاعات کارجویان ثبت می‌شود، چنانچه به مهارت خاصی نیاز داشته باشند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای وارد شده و می‌تواند با پیش بینی نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.

با راه اندازی این سامانه هوشمند و الکترونیکی، مقوله کاریابی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و رضایت کارجو و کارفرما بیش از پیش حاصل می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار