فرهنگسازی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و سویه امیکرون در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید تا می‌توان از ظرفیت اطلاع‌رسانی در استان برای آگاهی بخشی به اقشار مختلف با استفاده از رسانه‌ها، آموزش و پرورش و ائمه جمعه بهره‌گیری کرد.

تزریق واکسن کرونا، راهکار موثری برای جلوگیری از گسترش این ویروس است و هرگونه عادی‌انگاری خطر بزرگی برای شکل‌گیری موج بعدی کووید ۱۹ به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


طرح شهید سلیمانی، طرحی کارآمدی برای مهار ویروس کرونا است و می‌طلبد این طرح بیش از پیش در استان فعال شود.

فرهنگسازی، تبلیغات و آگاهی‌رسانی به جامعه در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه در خصوص سویه جدید امیکرون راهکار مناسبی برای پیشگیری از انتشار گسترده این ویروس است.

موردی از ابتلا به سویه امیکرون در استان به اثبات رسیده و باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار گسترده این ویروس در استان انجام شود.

در برخی از ادارات استان کارمندان متعددی هنوز اقدام به تزریق واکسن کرونا نکرده‌اند.

باید زمینه‌ای برای برخورد با کارمندانی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن نکرده انجام گیرد تا سلامتی آن‌ها و اطرفیان به خطر نیفتد.

تهویه مدارس از جمله چالش‌های موجود در استان است و برای این مورد به اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است.

بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۷ هزار و ۱۲۳ مبتلای به ویروس کرونا در استان شناسایی شده که از این تعداد یک هزار و ۷۵۹ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار