استاندار فارس گفت: سرمایه گذاری برای پرورش کودکان بر اساس تعالیم دینی نتایج ارزشمندی را در آینده خواهد داشت و برنامه‌ریزی برای این موضوع ثمرات بزرگی برای کشور به همراه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه در دیدار با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در مجموعه دستگاه‌ها و قرارگاه‌های فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عضو موثری محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه انتظار داریم تفاهم نامه‌های دوجانبه‌ای توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دستگاه‌های اجرایی مانند آموزش و پرورش، بهزیستی، حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجتماعی بسیج و کانون فرهنگی مساجد منعقد شود، گفت: باید از هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده کرد و مانع از موازی کاری در این حوزه شد.

او گفت: استفاده از ظرفیت‌های خیرین در زمینه پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان فارس و سوابق این استان در راه اندازی مجامع خیرین میتوان برای استفاده از این ظرفیت ها، برنامه‌ریزی کرد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه این استان در زمینه حمایت از طرح‌ها و اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیشرو خواهد بود، گفت: حمایت‌های لازم قانونی برای گسترش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان فارس صورت خواهد گرفت.

ایمانیه با اشاره به اینکه بخش زیادی از اسباب بازی مورد استفاده کودکان و نوجوانان کشور به صورت قانونی یا قاچاق از خارج از کشور وارد می‌شود، گفت: آمادگی داریم بستر و حمایت‌های لازم برای ایجاد دو کارخانه تولید اسباب بازی در استان فارس را فراهم کنیم تا اسباب بازی مورد نیاز کشور متناسب با فرهنگ غنی ما، در استان فارس تولید شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با ابراز آمادگی به منظور مشارکت در تولید کتاب‌ها و فیلم‌های مورد تایید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: انتظار داریم نمایشگاه‌های عرضه محصولات تولیدی کانون پرورش فکری در سطح استان افزایش یابد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.