رئیس جدید سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران و دادستان نظامی استان معارفه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران اعلام کرد:مراسم تودیع حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان و معارفه حجت‌الاسلام زارعی به‌عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران و معارفه حجازی به عنوان دادستان نظامی استان با حضور مسئولان قضایی، اداری، نظامی وانتظامی در دادگستری مازندران برگزار شده است.

حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سازمان قضائی نیرو‌های مسلح بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی تشکیل شده و وظیفه بسیار خطیری را در کشور برعهده دارد و در راس این مجموعه بسیارمهم، بهترین و شایسته‌ترین قضات منصوب می‌شوند.

او با بیان اینکه خوشبختانه همکاری مناسبی بین دادگستری استان و سازمان قضائی وجود دارد، گفت:سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حکمت وقدرت وظرافت خاصی وظیفه مهم خود را انجام می‌دهد.

مسئولان میراث دار خون‌ها و شهادت‌ها

آیت‌الله لائینی نماینده  ولی فقیه در مازندران در این مراسم: مسئولان، میراث دار حجم عظیمی از تلاش‌ها، جهادها، خون‌ها و شهادت‌ها هستند و این موضوع را نباید فراموش کنیم.

او گفت: اگر افراد مسئول بدانند که پست و منصب مدیریتی با چه زحمات و تلاش‌هایی به دست آمده، کار به دستگاه قضائی نمی‌کشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر آمریکا جرات چپ نگاه کردن به کشور ما را ندارد به برکت اقتدار قوای مسلح است، باید قدر قوای مسلح خودمان را بدانیم که با اقتدار حرفه‌ای، معنوی و ایمانی در پیشبرد امور کشور گام برداشته است.

سلامت نیرو‌های نظامی مازندران در بهترین درجه قرار دارد

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیز در مراسم معارفه رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی مازندران، گفت: جریان فتنه با هدایت مقام معظم رهبری و حضور به موقع و با بصیرت مردم خاموش شده است.

او گفت: در حماسه ۹ دی مشاهده شد که مردم به صورت خودجوش در برابر این توطئه ایستادگی کردند و اعلام کردند کسانی که در این کشور دل در گرو استکبار وغرب دارند جایگاهی ندارند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به قرار گرفتن در ایام سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و این موضوع را بار‌ها و بار‌ها در دست نوشته‌های خویش بخصوص درنامه‌های آخر خود به خانواده شان بیان کردند.
پورخاقان با اشاره به اقدامات حاج قاسم سلیمانی برای نابودی داعش، گفت: سردار سلیمانی به مقامی رسیده بود که عقل انسان از بیان آن قاصر است، اما حقیقتا جای سردار سلیمانی در بین ما خالی است، خون سردار سلیمانی در دنیای اسلام زمینه‌ساز وحدت و انسجام بین ملت‌های اسلامی را فراهم کرده است.

او گفت: به برکت خون سردار سلیمانی، مردم در انتخابات فرد انقلابی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده و باید دعا کنیم که مجلس انقلابی و رئیس جمهور بتوانند برای رفع مشکلات کشور گام بردارند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه قضائی در مازندران گفت: سلامت نیرو‌های نظامی در استان در بهترین درجه قرار دارد و این موضوع قابل تقدیر است.

در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان که چندین سال به عنوان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان مازندران فعالیت داشت تقدیر و حجت‌الاسلام محمد اسماعیل زارعی به عنوان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران منصوب شد.

حجت‌الاسلام زارعی چندین سالی به عنوان معاون سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران مسؤولیت داشت.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان که پیش از این مسؤولیت رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان مازندران را برعهده داشته با حکم رئیس قوه قضائیه کشور به عنوان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کشور منصوب شده بود.

در این مراسم همچنین از خدمات رحیمی دادستان پیشین نظامی استان مازندران تقدیر و حجازی بعنوان دادستان جدید معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.