سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره حواشی به وجود آمده در بازی روز گذشته برابر سن ایچ توضیحاتی را بیان کرد.

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با سن ایچ ساوه و اعتراض به داوری این مسابقه اظهار داشت: مهم‌تر از بازی بحث داوری این مسابقه بود. من از روز اول بازی‌ها هیچ موقع درباره داوری صحبت نکرده بودم. حتی در بازی با تیم‌های کراپ و گیتی پسند که در چند صحنه داور به ضرر ما سوت زد، من آنجا هم قضاوت را بر عهده کارشناسان داوری گذاشتم، اما روز گذشته داوری به حدی افتضاح بود که اصلا در حد تیم‌های دوم و سوم جدول نبود. ۵۰ ثانیه به پایان بازی مانده بود که داور بازیکن من را طوری اخراج کرد که من فیلم آن صحنه را به هر داوری نشان دادم تعجب کرده است. همین اخراج باعث شد سن ایچی که اندازه ۵ موقعیت روی دروازه ما نداشت، گل تساوی را به ثمر برساند.

سن ایچی‌ها روی داور هجمه وارد کردند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره اظهارات محسن حسن زاده که گفته بود داور به نفع مس سونگون سوت زد بیان داشت: اگر داور به نفع مس سوت زده است پس چرا بازیکن ما اخراج شد؟ سن ایچی‌ها در بازی گذشته اذعان کردند که این ۲ داور در بازی برابر مقاومت به نفع نماینده کرج سوت زده و باعث باخت سن ایچ شدند. به همین دلیل قبل از بازی روی داور مسابقه هجمه وارد کردند و حالا برای اینکه حرفی به میان نیاید برابر تیم ما مساوی کردند.

سرپرست سن ایچ فقط به دنبال حاشیه درست کردن است

بیغم درباره سرپرست تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: حمید طاهری امسال کارش فقط اعتراض به داور سوم، تماشاگران و نیمکت تیم‌های حریف است. هر بازی که تماشا کنید خواهید دید که طاهری همش در حال اعتراض به این و آن است. نه تنها من بلکه از سرمربی دیگری سوال کنید آن‌ها به شما خواهند گفت که این فرد فضای مسابقه را مسموم می‌کند. به نظر من طاهری اصلا به کار سرپرستی نمی‌پردازد و فقط به دنیال به هم زدن فضای بازی است. روز گذشته در سالن ما ۲۰ تماشاگر داشتیم که ۱۵ نفر آن‌ها بازیکنان رده‌های پایه مس سونگون هستند و ۵ نفر دیگر هم بازیکنان ذخیره بودند.

ناظر داوری روز گذشته ۲۰ مرتبه بازی را از کار انداخت

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: متاسفانه هر صحنه‌ای که تیم ما به وجود می‌می آورد این بازیکنان به نشانه هیجان از جای خود بلند می‌شدند و این حرکت به ذائقه ناظر مسابقه خوش نیامد و به همین دلیل ۲۰ مرتبه بازی را از کار انداخت. حتی من به ناظم مسابقه گفتم که این‌ها بازیکن من هستند و به داور و نیمکت حریف اعترضی انجام ندادند. او در جایگاهی نبود که بخواهد ۲۰ مرتبه بازی را از کار بیاندازد.


بیشتر بخوانید


بیغم افزود: تیم ما در بازی با زندی بتن ۱۰۰ تماشاگر در سالن مازندران حضور داشتند، اما هیچ کدام از تیم‌ها به داوری و هواداران اعتراضی نداشته و بازی در کمال آرامش برگزار شد. متاسفانه چینش داوران در بازی‌های بزرگ بسیار ضعیف است.

خوشحالم که به صدر جدول نرفتیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره اینکه اگر سن ایچ را شکست می‌دادید می‌توانستید به صدر جدول صعود کنید بیان کرد: من از اینکه تیممان به صدر جدول صعود نکرد خوشحال هستم، زیرا الان اصلا مهم نیست تیم در کدام رده قرار دارد. مهم آخر فصل است که چه تیمی قهرمان می‌شود. تیمی که صدر جدول قرار دارد همیشه فشار روی آن زیاد است. گیتی پسندی‌ها روز گذشته به خاطر همین فشار روانی بود که مقابل مقاومت البرز شکست خوردند و از اینکه به صدر نرفتیم خیلی به نفع ما شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار