کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک/دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک در سنقروکلیایی، دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه و کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه عناوین مهمترین خبر‌های انتظامی استان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غضبان احمدی فرد فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس سنقروکلیایی از فعالیت یک نفر در زمینه توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پاسگاه کل سفید با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچی مواد مخدر شده و در عملیاتی حساب شده خودرو پیکان وی را توقیف کردند.

 احمدی فرد با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده از خودرو توقیفی، ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف شد از دستگیری قاچاقچی مورد نظر و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه عامل تیراندازی در روستای نوروز آباد که باعث مصدومیت چند تن از شهروندان شده بود، خبر داد و گفت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در روستای نوروز آباد کرمانشاه که منجر به ایجاد رعب و وحشت و مجروحیت شهروندان شده بود، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه قزانچی قرار گرفت.

علیرضا دلیری افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات غافلگیرانه، توانستند محل اختفاء سه نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

او علت تیراندازی را اختلافات شخصی عنوان کرد و گفت: افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر و کلانتری ۱۴ نودشه در عملیات‌هایی جداگانه موفق به کشف ۲ محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال شدند.

 حیدر حق جویان افزود: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وانت توقیفی، تعداد زیادی وسایل طبی و پزشکی به همراه ۱۳۵ عدد پالتو، پنج دست کت و شلوار زنانه و مقداری وسایل ورزشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پاوه ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۴ نودشه پس از اطلاع از وجود تعدادی قاچاقچی در ارتفاعات پاوه، به سرعت در محل حاضر شده و قاچاقچیان با دیدن ماموران اقدام به فرار کردند.

 حق جویان گفت: ماموران در بازرسی‌های انجام شده ۱۲۰ عدد کاپشن تاناکورا و ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در یکی از محلات شهر خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از اطلاع ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان مبنی بر وجود مقدار زیادی مواد مخدر در یک منزل مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 دلیری با بیان اینکه در بازرسی‌های به عمل آمده ۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.