رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از انتقال مجوز بهره برداری از مراتع زنجان به وراث خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حسنلو رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: مهلت تعیین جایگزین مرتعدار متوفی بر اساس بند ۴۸ فصل دوم ابلاغی اصلاحیه‌ی شیوه نامه‌ی فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور تا پایان یازدهم مرداد ماه سال آینده اعلام شده است. 

او گفت: چنانچه دارنده‌ی پروانه چرای دام فوت کند، ظرف مدت ۲ سال از زمان فوت، همسر و فرزندان متوفی که ساکن محل یا عضو نظام عشایری یا به صورت مستمر به حرفه دامداری مشغول باشند، مکلفند صرفاً یک نفر از بین خود انتخاب کنند تا پروانه مرتع‌داری به او انتقال یابد.

حسنلو افزود: چنانچه همسر و فرزندان مرتعدار متوفی، تا تاریخ ابلاغ این شیوه نامه نسبت به اجرای این بند اقدام نکرده باشند و در صورت عدم احراز سایر شرایط ابطال مجوز مرتعدار متوفی، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان مکلف است ظرف مدت ۲ سال پس از ابلاغ این شیوه نامه نسبت به اجرای قطعی این بند اقدام کند.

رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ادامه داد: چون تاریخ ابلاغ شیوه‌نامه یازدهم مرداد سال پیش بوده است بر این اساس تا پایان یازدهم مرداد سال آینده این فرصت به اتمام می‌رسد و پس از این تاریخ، همه مجوز‌های مرتعداران متوفی باطل می‌شود بر این اساس باید همسر و فرزندان نسبت به انتقال مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.