آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: شناختن فتنه‌های خاموش و مقاومت در برابر آنها مهم و ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری حضور در میدان را برای دفاع مقابل فتنه‌ها را ضروری دانست و گفت: شناختن فتنه‌های خاموش و مقاومت در برابر آنها مهم و ضروری است.

او با تقدیر از حضور باشکوه مردم در سالروز حماسه ۹ دی آن را نشانه بصیرت و ولایت مداری مردم بزرگوار دانست و گفت: باید این درس را همچنان ادامه دهیم، زیرا فتنه تمام شدنی و یا کوچه و خیابانی نیست و باید فتنه شناسی را تقویت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی نقش رهبری را در خنثی کردن فتنه ۸۸ مهم برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری در جامعه پدری و قیادت کردند و با حضور و حماسه آفرینی مردم و پشتیبانی از ولایت، بساط فتنه جمع شد.

او با تاکید براینکه قانون گرایی باید در بین ما به فرهنگ تبدیل شود، گفت: اکنون نیز به جهاد تبیین نیاز داریم و باید اعترافات عوامل فتنه از رسانه‌ها پخش و منتشر شود تا مردم بدانند پشت این شعار‌ها و فتنه‌ها چه کسانی بوده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر داشتن تقوای و پرهیز از گناه، ترک امر به معروف و نهی از منکر را گناه دانست و گفت: انسان با تقوا از گناه پرهیز می‌کند و اگر با تقوا باشیم، امر به معروف و نهی از منکر تعطیل نمی‌شود.

او با اشاره به فرمایش سردار سلیمانی مبنی براینکه برای نجات اسلام، خیمه ولایت را رها نکنیم، گفت: ولایت موجود در کشور به همه مظلومان جهان امید می‌دهد و منافع مستکبران جهان را به خطر انداخته است.

آیت الله لائینی با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) این مناسبت را تسلیت گفت و افزود: از مهمترین درس‌های حضرت فاطمه، درس ولایتمداری و تبعیت از ولایت است و در مقابل حضرت علی (ع) به عنوان یک افسر رشید به دفاع پرداخت و این بزرگترین درس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار