یک فوتی دیگر براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه یک نفر دیگر در استان در شبانه‌روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ فوت کرد، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۲۶ نفر رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۵۴ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

او گفت : آمار بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه به ۱۲۴ نفر رسیده که از این تعداد ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و حال ۶ نفر آن‌ها وخیم است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۶ نفر شامل پنج بیمار مثبت بستری و ۱۱ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل پنج نفر کمتر است.

محمدی ادامه داد: ۱۷ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۱۲ نفر بیشتر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.