هواشناسی استان بوشهر پیش‌بینی کرده است که از اواخر وقت فردا موج جدید بارش‌ها در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا(شنبه ۱۱ دی) موج جدیدی از بارندگی در استان شروع می‌شود و این موج تا دوشنبه فعال خواهد بود.

او افزود: در این مدت افزایش پوشش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق همراه با تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد وقوع ریزش تگرگ، پیش بینی می‌شود.البته در برخی از ساعات، بارندگی و سرعت وزش باد در برخی از مناطق استان، به‌ویژه نواحی مرکزی و جنوبی شدت بالایی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: امروز و فردا پدیده مه و کاهش دید افق در برخی از نقاط استان رخ می‌دهد.

انصاری در همین حال پیش‌بینی کرد که تا ۲۴ ساعت آینده، آسمان استان، کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد باشد که در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه نواحی جنوبی، افزایش ابر و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق روی خواهد داد.


بیشتر بخوانید


او گفت: جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: ارتفاع موج دریا نیز ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۵۲ بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۴۲، جزر دوم ساعت ۱۰:۲۲ و مد دوم ساعت ۱۷:۵۱ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.