نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس گفته است که موضوع حذف استان بوشهر از فهرست مناطق عملیاتی را تا رسیدن به نتیجه شایسته دنبال می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که همچنان پیگیر موضوع حذف استان بوشهر از فهرست مناطق عملیاتی است.

دفتر این نماینده مجلس به تازگی با نامه‌ای را منتشر کرده است که تاریخ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در بالای آن دیده می‌شود و جمیری آن را خطاب به سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نوشته است.

در این نامه آمده است:«به گواه آمار و ارقام موجود استان بوشهر نقشی اساسی و غیرقابل انکار در دفاع مقدس دارد. ایستادگی و آمادگی دفاع این استان با وجود مرز آبی ۹۱۷ کیلومتری با خلیج همیشه فارس که خود یکی از مبادی بالقوه ورود دشمنان بعثی می‌توانست باشد».

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم در بخش دیگری از نامه خود مبداء عملیات مروارید نیروی دریایی ارتش، درگیری مستقیم نیروی دریایی سپاه پاسداران با آمریکا در خلیج فارس و اولین مقابله با هواپیماهای جنگی رژیم بعث عراق را بوشهر عنوان و به هجوم متعدد دشمن به نیروگاه اتمی بوشهر اشاره کرده است.

جمیری در نامه خود به آثار منفی اقدام ستاد کل نیرو‌های مسلح در حذف استان بوشهر از مناطق عملیاتی اشاره کرده و آورده است:«براساس تعریف اعلام شده در نامه سال ۱۳۹۶ ستاد کل نیرو‌های مسلح بخشی از خواسته‌های مردم صبور این دیار مبنی بر توجه شایسته‌تر مسئولان به این نقطه محروم از کشور محقق شده بود و براساس آن نیز دستگاه‌های اجرایی نسبت به صدور احکام کارگزینی بیش از ۱۳ هزار کارمند خود با موضوع بهره گیری از تسهیلات پیش بینی شده ناشی از این تعریف اقدام نموده بودند و تعریف جدید در نامه ابلاغی سال ۹۹ موجب بروز تبعات اجتماعی منفیدر بین کارکنان خدوم دولت در استان بوشهر شده است».

او تاکید کرده است که برای دفاع از حقوق موکلین خود همچنان این موضوع را تا دستیابی به نتیجه شایسته دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.