سفری به درون بزرگترین قایق تفریحی قرمز رنگ جهان

قایق تفریحی ایپانما با داشتن امکانات فوق العاده و طراحی به سبک ایتالیایی، بزرگترین قایق قرمز رنگ جهان لقب گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از autoevolution، بزرگترین قایق تفریحی قرمز رنگ جهان مناسب برگزاری جشن سال نوی میلادی است. برخی از میلیونر‌ها به سوپرقایق‌های تفریحی شان وابسته می‌شوند. قایق غول پیکر ایپانما با رنگ قرمز براق، بزرگترین قایق دنیاست. این قایق تفریحی ۵۰ متری به سبک ایتالیایی طراحی شده است. Mondomarine در سال ۲۰۱۶ آن را ساخت. طراحی منحصر به فرد این قایق مدیون استودیوی معروف Hot Lab است.

بزرگترین قایق تفریحی دنیا

طبق اعلام طراحان همه موارد از سبک داخلی الهام گرفته شده از یک کاخ رنسانس در فلورانس تا ۱۴ نوع مرمر قایق Ipanema به شکل سفارشی انجام شده است. همچنین پنجره‌ها هارمونی هندسی این کشتی سه عرشه را افزایش می‌دهند. این قایق دارای یک درب تاشو است. هنگام باز شدن درب قایق به یک باشگاه ساحلی بزرگ تبدیل می‌شود. مالک کشتی علاوه بر اسباب‌بازی‌های مختلف در داخل آن، فضای کافی برای برگزاری یک مناقصه لوکس می‌خواست. این قایق بادبانی در هنگام عبور از امواج با سرعت ۳۷ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. حداکثر ده مهمان می‌توانند از پنج کابین ایپانما استفاده کنند. قیمت این سوپرقایق تفریحی ۲۲ میلیون دلار است.

سوپرقایق تفریحی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بریم قشم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ایران اسلامی عزیزمان هم باید در صنعت قایق سازی و کشتی سازی تفریحی و ماهی گیریش را در علم قایق و کشتی سازیهای مدرن و زیبا تفریحی توریستی پیشرفتهای بسیار خوبی دهد و به وفور از این قایقهای تفریحی فول آبشن با امکانات عالی و خوب ایمن و رفاهی بهداشتی را از هر لحاظ استاندارد شده را تولید کند و به مشتریان داخلی و خارجیش بفروشد باید شرکتهای قوی و بزرگ تولید کنندگان انواع و اقسام قایقهای تفریحی ماهی گیری و تعمیر و نگهداری بسیار خوبی در ایران اسلامی باشد همانند تولید کنندگان خودرو و متورسیکلت و دوچرخه ایرانی و هواپیماسازی هلکوپترسازی و پهپادسازی که وجود دارد . والسلام و صلوات التماس دعا .