۶۰ گروه در رزمایش نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت خواهند داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش ویژه نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در استان همزمان با سراسر کشور از امروز پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ با فعالیت ۶۰ گروه آغاز شد.

او با اشاره به اینکه بر اساس قانون انتزاع همه زنجیره از تولید تا مصرف به جهادکشاورزی واگذار شده است افزود: اجرای این طرح با همکاری ۶۰ گروه بارزسی و نظارت با همکاری بسیج، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی با رمز یا زهرا (س) آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی اضافه کرد: در این مانور نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی بخش کشاروزی انجام می‌شود و گروه‌های بازرسی برای نظارت بر قیمت کالا قیمت کالا‌ها و محصولات کشاورزی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: تاکنون ۱۵۶ نفر نیروی بسیجی برای شرکت در دوره‌های نظارتی و آموزشی به جهاد کشاورزی استان معرفی شدند تا آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

ابراهیمی با اشاره بر اینکه کالا‌های اساسی و ضروری در استان به اندازه کافی وجود دارد و ذخیره سازی نیز انجام شده است گفت: رعایت قیمت‌های مصوب در بخش کالا‌های اساسی از وظایف و رسالت اصناف است و از امروز نظارت بر این فرآیند به شکل اجرایی آغاز شده است.

او ادامه داد: سازمان جهادکشاورزی با در اختیار داشتن اطلاعات بخش تولید، عرضه و هماهنگی هر چه بیشتر بین این بخش‌ها، حمایت‌های لازم را از محصولات کشاورزی بر اساس بازار مصرف انجام می‌دهد.

ابراهیمی گفت: گندم مورد نیاز استان تا سه ماه آینده نیز خریداری و ذخیره سازی شده و مرغ نیز با قیمت مصوب تنظیم بازار در سطح استان توزیع می‌شود.

اوافزود: ۴۶ تن مرغ مازاد بر نیاز استان نیز خریداری و ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار