استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از توانمندی داخلی بدون نگاه به خارج از کشور از اولویت‌های دولت مردمی محسوب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در ویژه برنامه یوم‌الله ۹ دی و دیدار مردمی در شهرستان کیار اظهار داشت: استفاده از توانمندی داخلی بدون نگاه به خارج از کشور از اولویت‌های دولت مردمی محسوب می‌شود، در کشور مشکلات بسیاری وجود دارد و قطعا حل تمامی این مشکلات زمانبر است.

او با تاکید بر اینکه امروز روز میثاق با ولایت در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است افزود: جانفشانی و ایثار رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس هیچ‌گاه از خاطر ملت ایران پاک نمی‌شود، رزمندگان در این دوران اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود و به دست دشمنان بیفتد.


بیشتر بخوانید


حیدری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی و خدامحور بود، اضافه کرد: این انقلاب با فداکاری و استقامت مردم در برابر مشکلات همچنان توفنده به پیش می‌رود و سر تسلیم در برابر دشمنان فرود نمی‌آورد، در طول بیش از چهار دهه گذشته دشمنان جمهوری اسلامی علیه این انقلاب توطئه‌های فراوانی را پیاده کردند، اما مردم با حضور در صحنه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و تک تک توطئه‌ها را خنثی کردند.

او با اشاره به اینکه در حوادث سال ۸۸ دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت بود ادامه داد: دشمنان درصدد بودند با ایجاد اختلاف و شکاف به انقلاب اسلامی صدمه بزنند، برخی مزدوران داخلی نیز با این دشمنان همراهی می‌کردند، اما مردم در ۹ دی‌ماه با حضور در صحنه نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند و عملیات روانی دشمن برای ناامید کردن مردم ناکام ماند.

حیدری گفت: دشمنان درصدد هستند جو آرام کشور را برهم بزنند، باید با تکیه بر خداوند و داشته‌هایمان در راستای حل مشکلات موجود در کشور گام برداریم.

او با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی در شرایط مختلف ادامه دارد افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا نارضایتی‌های موجود را به مشکلات امنیتی تبدیل کنند، دولت سیزدهم نوپا است و نمی‌توان در این مدت کوتاه این دولت را ناکارآمد معرفی کرد، اما دشمن درصدد است تا برای دولت جدید حاشیه‌سازی کند.

حیدری با بیان اینکه نرخ بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری قابل قبول نیست، اضافه کرد: باید تلاش شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان در حوزه صنعت، کشاورزی، دامپروری، گردشگری، اشتغال خانگی، صنایع‌دستی و ... نرخ بیکاری را کاهش داد، باید با کار اقتصادی به جنگ دشمن برویم، ایجاد اشتغال کمتر از کار خیر در حوزه ساخت مسجد و مدرسه نیست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار