شاهچراغ گفت: نمایشگاه اشتغال آفرینی" مهارت‌محور و کم‌سرمایه"در شهرستان‌های استان سمنان برپا می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدحسین شاهچراغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت : نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت‌محور کم‌سرمایه‌بر با معرفی ۴۰ شغل مهارت محور با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال توسط مهارت‌آموختگان بخش دولتی و خصوصی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان ۲۴ آذر۱۴۰۰ در پارک اقتصاد دیجیتال مرکز این استان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تجربه موفق برگزاری این نمایشگاه در سمنان و بر اساس تصمیم ستاد برگزاری، مقرر شد به منظور بهره‌مندی سایر مردم استان، این نمایشگاه در شهرستان‌های دیگر استان سمنان نیز برپا شود.

شاهچراغ ادامه داد: روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه این نمایشگاه در شاهرود و ۲۱ و۲۲ دی‌ماه در دامغان و تا پایان سال در دیگر شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

وی یادآورشد: به منظور آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار، ۱۱ دی ماه دومین نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت‌محور کم‌سرمایه‌بر در ورزشگاه شهید بهشتی سمنان در ۲۷ غرفه با حضور مهارت آموختگان برپا می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان همچنین خاطرنشان ساخت: علاوه بر این ۲۷ غرفه، کیو آر کد ۲۰ رشته و فرصت شغلیِ مهارت محور دیگر نیز در نمایشگاه با قابلیت مشاهده گواهینامه، ساعت آموزش، اطلاعات کامل محور‌های آموزش هر رشته در دسترس بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.